Silnik
: Daje radę. Dolewam 190 gram na 8tys. kilometrów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Szybko siÄ niszczy w Polsce
5,0
Całokształt
Trzeba się przejechać i zakochanie murowane.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest doskonały. Posiadam model B12 Alpina. Rozwiercili V12 do 6,7b litra i włożyli 4 sprężarki. 790 km i Ferrari zostaje daleko w tyle.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia z 6 biegami. Komentarz zbędny.
4,0
Układ jezdny
Napęd na tył pasuje bardzo dobrze. Niestety seryjne nadkola nie pozwalają na założenie wystarczającej szerokości opony. Dletego czasem się ślizga.
Komfort
5,0
Widoczność
Przednia szyba jest i działa.Reszta jest zbędna.
5,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski są na miejscu, działają, a obsługa jest intuicyjna. Jedynie informacje komputera po niemiecku mogą nieznających tematu wprowadzić w błąd.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja z podziałem na strefy działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest 2-osobowe i jako takie należy je rozpatrywać. Z tyłu co prawda są siedzenia, ale co najwyżej dla dziecka. Przód jak zawsze świetny.
5,0
Wyciszenie
Udało się osiągnąć kompromis, pomiędzy wyciszeniem a głosem silnika i wydechów.Gdy jedziemy bez szaleństw jest cichutko, ale potrafi zabrzmieć naprawdę fajnie i głośniej. To auto dostosowuje się do nastroju kierowcy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu zaczyna się problem w obiektywnej ocenie. Bo to co dla jednych jest już dużo (np.spalanie 12l/100km) dla innych jest nieosiągalne. Dlatego daje Neutrala.
Miasto -30l
Trasa - 16-28l
Przegląd-jak zawsze 110 zł
Części dość drogie,ale w porównaniu np. Laborghini-taniocha