Inne
: Wszystko. Ostatnie BMW mialem 7 lat temu i to jest przepaść w tym samym modelu 7
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
Inne
Inne
4,0
Całokształt
BMW 750 Li Xdrive to pojazd prawie doskonały.
Silnik V8 jest jak szwajcarski zegarek. Pracuje cicho, a w porówmaniu z perfekcyjną skrzynią biegów to już majstersztyk. Tutaj Mercedes S500 4 Matic model z 2015 roku poprostu wypada dość blado.
Uklad kierowniczy i zawieszenie pracują bardzo komfortowo. Wybralem ten model ponieważ wreście BMW. zdecydiwało się na pneumatyczne regulowane zawieszenie dzięki, któremu samochód plynie po drodze, ale nie jest pontonem jak S klasa.
Wnetrze bardzo przestronne i miejsca dużo. Minimalnie gorzej się wsiada w porownaniu do S klasy W222. Kest bardziej sportowo luksusowy.
Bardzo mocno rozbudowane media pracują perfekcyjnie, orzewanie i klima są wydajne i ciche, a fotele (w wersji komfort) bardzo dobre i regulowane w wielu pozycjach.
Widoczność przy manewrowaniu bardzo dobra, ale dużo pomaga kamera sorround, ktora kontroluje otoczenie wokół pojazdu-warto mieć.
Naglośnienie Harman-Kardon bardzo dobre i wystarczające.
Lampy przednie są bardzo wydajne. Testowalem laserowe droższe i ledowe tańsze - nie ma co przeplacać roznica jest praktycznie niezauważalna.
Spalanie to wielkie zaskoczenie. Mimo dużej mocy 450KM silnik przy normalnej jezdzie po miescie spala ok 13l/100km, Niedowierzałem gdy spojrzalem pierwszy raz na spalanie jadąc autostradą na odcinku drogi 290km i poruszając sie z prędkością 140 do 180km/h średnie spalanie (z przerwą na kawę) nie NIE PRZEKROCZYŁO 9,2litra/100km
Po przejechaniu . Po 4 tankowaniach i przejechaniu ponad 3 tyś km w cyklu mieszanym samochod spala ok 11.6l/100km.
Przed zakupem testowałem też BMW 740D i BMW 750D i z calą pewnością stwierdzam, że silnik 4.4 V8 benzynowy jest lepszy. 50D był narywisty, agresywny na każdym biegu co przeszkadzalo mi w komfirtowej jeździe. Jesli benzyna to 4.4 jeśli diesel to 40D.
Generalnie. Jeśli jesteś na kupnie takiego pojazdu to uważam, że naprawdę warto się zastanowić nad tym modelem.Porownując do S klasy niczego mu nie brakuje a w wielu rozwiązaniach BMW kladzie na łopatki S-kę. Napewno w kulturze jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, lagodny jak trzeba, agresywny jak musisz szybko przyspieszyć. Mało spala.
5,0
Skrzynia biegów
Przy każdej prędkości nie czuć że skrzynia pracuje.
5,0
Układ jezdny
Działa rewelacyjnie. Systemy wspomagania jazdy bardziej dopracowane niz w Merccedesie S
Komfort
5,0
Widoczność
Komfortowy, a jak trzeba potrafi pokazać. Czuć że jest to duża limuzyna.
5,0
Ergonomia
Wszustko pod reką. System kontroli gestami to super rozwiązanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cicha i wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam w wersji Long wiec miejsca dużo. Z przodu też jest obszerny. Siedzi sie inaczej niż S klasie.
5,0
Wyciszenie
Silnik bardzo cichy. Prawie wogóle go bie slychać przy normalnej jeżdzie. Opór powietrza slyszalny pow predkości 180km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tak duży silnik nie mam uwag. Wręcz pochwały.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi a utrara wartości w BMW dość wysoka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za nowe auto by oceniać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak narazie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 750i 450KM 331kW
[l/100km]