Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 G11-G12 Sedan Facelifting

Gregor, 3 lata temu
Silnik 3.0 745e 394KM 290kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 7 G11-G12 Sedan Facelifting 3.0 745e 394KM 290kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
4,93
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : zasieg.. bak posiada 45l.. pelne ladowanie bateri do 35 km 12 kWh koszt w niemczech 12x 0,25 € na pelnej baterii na napedzie hybrid eco pro.. na 100 km to jest ca.7 l/100...nie wierzcie opisom...na samym pradzie na pelnej bateriii..zrobicie max 30 km na prostej drodze..do pracy mam 12 km od domu..pokazuje mi 33km..po dojezdie do pracy mam 12 km fakt mam sporo pod gore z powrotem...pysta baterie laduje za darmo pod praca..niestey po 1h odlacza sie automatycznie ladowanie..:) ale majac 11km zasiegu co pokazuje komputer...spokojnie dojezdam do domu i jeszcze zostaje ca. 5 km zasiegu... to jest wszystko co napisalem to jest kwestia jazdy,zachowan,indyw. itp. auto potrafi samo podpowiedziec kiedy chamowac,przyspieszac w kwesti eco drivingu..dla mnie jest to swietna zabawa.. wiec sobie pomykam siodemeczka....pozdrawiam
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : zadne poki co
5,0
Całokształt
pelne ladowanie bateri do 35 km 12 kWh koszt w niemczech 12x 0,25 € na pelnej baterii na napedzie hybrid eco pro.. na 100 km to jest ca.7 l/100...nie wierzcie opisom...Prad srednia 30 kWh/km przy jezdzie do 100km na godzine . Na samym pradzie na pelnej bateriii..zrobicie max 30 km na prostej drodze moze 35...do pracy mam 12 km od domu..pokazuje mi 33km..po dojezdie do pracy mam 12 km fakt mam sporo pod gore z powrotem...pusta baterie laduje za darmo pod praca..niestey po 1h odlacza sie automatycznie ladowanie..:) ale majac 11km zasiegu co pokazuje komputer...spokojnie dojezdam do domu i jeszcze zostaje ca. 5 km zasiegu (powrot duzo latwiejszy z gorki ..prosta itp.)... to jest wszystko co napisalem to jest kwestia jazdy,zachowan,indyw. itp. auto dodatkowo laduje sie kinetycznie i dynamicvznie jak w normalnych hybrydach .. podczas hamowania..podczas jazdy na wprost bez ladowania czesto przelacza sie na bieg jałowy. jest mnostwo ustawien do ktorych jeczsz nie dotarłem, ale to jest dla mnie tylko samna przyjemnosc poznawania samej marki BMW..to pierwsze moje BMW.. :) wczesniej audi A6 Avant 2017 macie pytania zapraszam na priv. odpowiem na kazde. gregorudi@gmail.com auto potrafi samo podpowiedziec kiedy chamowac,przyspieszac w kwesti eco drivingu..dla mnie jest to swietna zabawa.. wiec sobie pomykam siodemeczka....pozdrawiam
Wrażenia
5,0
Silnik
1/3 przebiegu na elktryku, ok 4.5 tkm wiec jesy praktycznie nowy.. co najlepsze za 2mce mam wymiane oleju... powinien miec po 30 tkm ale coz to nowy sinik wiec ma napewno wiecej dotartych drobinek ze zuzycia wiec wymieniam
5,0
Skrzynia biegów
wczesniej audi A6 2017 Stronic...dobry..ale BMW robi cos wiecej ..nie wiem jak..sam electric to bajka..zasiegi podane przez producenta to ściema... przepraszam ale to prawda opisze ponizej
5,0
Układ jezdny
zajebisty.. wylaczcie tylko funkcje zabezpieczen ..ktora dotyczy powrotu na wasz pas jezdny... opony zjedzie w 1 sezon... nie posiadam Xdrive.. ale opony z tyłu maja o 30% lepszy bieznik.(tak nawiasem)
5,0
Karoseria
Hmmm. jest Carbon w kilku miejscach.. sama karoseria jest jeszcze niowa mam kolor czarny ..najgorszy do utrzymania..ale z drugiej strony.. najpiekniejszy dla oka.. kwestia gustu
Komfort
5,0
Widoczność
posiadam lampy led... te lasery to mozna sobie w du.. wlozyc.. mialem matrixy w A6 2017..smiech... BMW przebija po pierwsze.. szybkoscia dzialania..auto z na przeciwka zanim wyjedzie ..juz jest wyciete...a w audi...dopiero ca. 2 sec po oslepieniu kierowcy..swiatla dojazdowe...itp wszystko dziala duzo skuteczniej no i szybciej
5,0
Ergonomia
brak wiekszej baterii min 35 kwH.. no i ladowania szybkiego.. DC2 to przezytek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dam 5 gwiazdek za sama wentylacje....ale Tu nasuwa mi sie jedna tylko kwestia..klimatronic.. w BMW i standhaizung... troche jest zjebane..dlaczego? BMW samo sobie temperature ustawia na czas odjazdu..to jest ok..tylko dlaczego z naladowanej baterii??? prad zrzera totalnie.. ok rano masz cieplo w aucie aż miło...ale nie masz naladowanej baterii.. dlaczego nie ogrzewa to z silnika... ?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wersja LONG..wiec wszystko jasne..kierowca pasazer 6+
4,0
Wyciszenie
od strony kierowcy wraz za plecami slabe wyciszenie takie odnosze wrazenie..na elektryku..od wlaczenia auta ..wraz z jazda... sorry ale odnosze wrazenie ciszy jakby stalo na postoju..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie znam bo jest na gwarancji,...poki co nic nie robione..2021.4.. wymiana oleju
5,0
Stosunek jakość/cena
bez konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-zle ustawiona kamera tylna...za duzo wysteje spod klapy -slaba widocznosc w nocy ..podswitlenie wraz z kamera cofania...zenada - klapa tylna bagaznika potrafi miec fochy i czasami po lekkim podniesienu nie otwiera sie do konca
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 745e 394KM 290kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 7 G11-G12 Sedan Facelifting