Inne
: wyswietlacz head display -rewelacja , lepsze zawieszenie niżw starej wersji ,
5,0
Całokształt
bardzo udany samochód , ciekawszy od poprzedniego ale widać redukcję kosztów( m.in. brak koła zapasowego )
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo, że mniej o 2 cylindry niż poprzednie 740d to dużo lepiej brzmi , łatwiej wkręca się na obroty , bardziej przypomina silnik benzynowy.
Gdyby miał o 50KM więcej byłaby 6!
5,0
Skrzynia biegów
nie szarpie , działa szybko
5,0
Układ jezdny
obawialem się nowego wynalazku pt. tylna oś skrętna ale samochód jest dużo zwinniejszy , dziwne uczucie ,efekt lepszy , mozna się przyzwyczaić.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką , trochę małe przyciski z lewej strony ale używa się ich stosunkowo rzadko , może być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo sprawna , nic nie paruje , dobrze filtruje powietrze z zewnątrz
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
F02 byłby lepszy ale nie robią z tą wersją silnikowa a szkoda
4,0
Wyciszenie
jest dobrze silnik cichszy , w poprzedniej wersji podwójne szyby ale silnik głosniejszy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tą masę i osiągi jest bardzo dobrze.
7-13,5 l , bez problemu osiaga 260 km/h , przy prędkosciach autostradowych 150-200 zużycie ok 11,5 l. srednio wychodzi ok. 10,7l
5,0
Stosunek jakość/cena
podobny poziom do A8 i S
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 740d 306KM 225kW
[l/100km]