Zawieszenie
: po 110tyś km po polskich drogach i kamieniołomach zawieszenie nie wymaga żadnych napraw a tego się obawiałem.
4,0
Całokształt
ogólnie ok. lubię dymaniczną jazdę i sporo jeżdzę dlatego wybrałem tą markę. mało pali jest b. dynamiczny i praktycznie bezawaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
w trybie S pokazuje co potrafi. Robię ok 80-100 tyś /rocznie. Jeśli wiesz jak gonić diesla to silnik niedozajechania.
4,0
Skrzynia biegów
Po 110 tyś km przy zwalnianiu czasami czuję delikatne szarpnięcie - mam nadzieję że skrzynia nie pada (tak szybko jak w S400). w tej klasie jest to niedopuszczalne
4,0
Układ jezdny
niestety nie jest to 4x4 i nigdy nie będzie szczególnie na mokrym podłożu a w zimie dopiero widać różnice. Górą A8 X6 itp.
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie super. system zbliżeniowy podczas porkownia działa bardzo poprawnie. Moja żonka wjeżdza gdzie chce a jeździ Mazdą 5
3,0
Ergonomia
niektóre nastawy trzeba ustawiać zbyt długo. brakuje podstawowych przycisów. w F1 jest już ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy 4 osobach w niekorzystnych warunkach trzeba sięgać po max nadmuch na szyby bo parują. ale są to sporadyczne przypadki
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
standartowo z tyłu mało miejsca. następny tylko w wersji L.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo ekonomiczny samochód. 11l to max. Próbowanłem kilka razy z SL500 i nie miał szans. gdzieś ginął na trasie podczas wyprzedzania innych użytkowników dróg. w mieście lepiej się nie ścigać - to jego żywioł.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podłokietnik skrzypi. powinien być masywniej wykonany
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padła chłodnica klimy-gwarancja
On
- zużycie paliwa dla silnika 745 d 330KM 243kW
[l/100km]