Silnik
: Wrazenia z jazdy jak w samolocie podczas startu:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Fakt ze kupilem auto za psie pieniądze czyli 28 tys. To oznaczalo ze musze naprawic wszystkie choroby wieku dziecięcego. Amory przednie pneumatyczne(tylne nie siadaja tylko przewaznie przednie),koszt 2800, konwerter skrzyni biegów- czyli slynne falowanie przy stalej predkosci- koszt z mechatronikiem 4500,czujnik cisnienia na listwie- 800,4 wtryski- 1200, regulacja kiery i naprawa logic 7 to juz grosze.wydalem ok 10 tys ale wiem ze mam sprawne auto.Silnik to bajka..mialerm wczesniej 3.0d 218 km i przy nim 4.0d to prom kosmiczny.Na 6 biegu spalanie b.niskie. latwo zejsc ponizej 8 litrow. przyspieszenie podobne jak w 4 litrowej benzynie.7.4 do setki moze nie ale od 80 do 120 w ok. 4 sek to juz chyba nawet lepiej.Potężny ciąg na kazdym biegu.Fantastyczny motor.Komfort jady na niesamowitym poziomie.Tutaj ani audi a6 ani moja poprzednia e60 nie mają nic do powiedzenia. Wady? hmm...ceny czesci ale tylko niektórych bo zawiecha i hamulce to niedrogo.Ale juz amor jeden 1400 zl..
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest ok.Do silnika sie nie dotykam od roku.Tylko trzeba sie przyzwyczaic ze w e65 zawsze bedą jakies błedy na kompie.A to od swiecy zarowej, a to od klapy tylnej pomimo ze dziala, a to od egra pomimo ze nowe itp.Nie wplywa to w zaden sposob na jazde i dzialanie.
3,0
Skrzynia biegów
Zanim kupilem swoją e65 jechalem kilkoma i w kazdej jest wyczuwalna zmiana biegów.Ten typ tak ma i juz.
5,0
Układ jezdny
bez uwag.mozna poszalec w zakretach.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 740 d 258KM 190kW
[l/100km]