Zawieszenie
: Pneumatyczne zawieszenie pozwala z finezją pokonywać wszelkie nierówności. Na razie jest bez problemowe.
5,0
Całokształt
Samochód kupiłem od pierwszego właściciela, który kupił go w warszawie w bawarii motors. Trochę obawiałem się takiej limuzyny ze względu na koszty ale wcale niej est źle. Dotychczas wymieniłem wahacze z przodu bo stukały i komplet hamulców. Poprzedni właściciel dbał o auto stąd niskie wydatki jak na razie. Kupując taki samochód nie warto szukać najtańszych egzemplarzy. Dobrze jest też serwisować w renomowanych warsztatach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest dynamiczny i jak na tę klasę oszczędny. Dźwięk 6 cylindrowej jednostki BMW jest świetny. Mimo wszystko teraz wybrał bym wersje z V8 ze względu na jeszcze lepsze doznania.
5,0
Skrzynia biegów
Na razie spisuje się świetnie a tryb sportowy pozwala na dobrą zabawę. Myślę że regularne zmiany oleju wpłyną na dalszą bezawaryjna eksploatacje.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Ze względu na specyficzny design wnętrza nie każdy będzie czuł się w tym samochodzie dobrze. Mi takie wnętrze odpowiada. Pozycja za kierownicą wpływa na odczuwanie samochodu. Tutaj mam wrażenie jak bym prowadził o wiele mniejsze a przede wszystkim lżejsze auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tej klasie wynik może być jeden.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę pod dostatkiem.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Każdy problem kończy się zostawieniem w serwisie sporej sumy, warto się z tym liczyć i nie warto na tym oszczędzać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 50k dostajemy wielką limuzynę ze wszystkim czego można sobie życzyć.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok użytkowania trzeba było naprawić mechanizm podnoszenia tylnej szyby. Często trzeba wymieniać klocki ale to nic dziwnego przy tej mocy i masie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie żadna poważna usterka nie miała miejsca.
On
- zużycie paliwa dla silnika 730 d 231KM 170kW
[l/100km]