Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 E65 Sedan

Spalanie w LPG podane, 3 miesiące temu
Silnik 750 i 367KM 270kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 307 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 7 E65 Sedan 750 i 367KM 270kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
4,43
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : E65 750i to jest wiśnienka na torcie. Jak kupimy diesla jest to zwykły torcik królewski jaki znajdziemy w każdej „cukierni”
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Amory, wahacze, robocizna to dość spory wydatek.
5,0
Całokształt
Bmw serii 7 to najwyższy komfort i najmocniejsze silniki w najniżej cenie? Czemu? To pewnie wiedzą upośledzeni właściciele E60 xD
Wrażenia
5,0
Silnik
Największa i najmocniejsza V8 w cywilnej wersji jaka kiedykolwiek wyszła z Bawarii, którą można zagazować. Tak jest tu wielopunktowy wtrysk i każdy serwis Staga itp zamontuje tu instalacje gazu za około 6000zł, inwestycja zwraca sie po 10000 km. Czy warto ? Jak ktoś się nad tym zastanawia to niech sobie beemke pod koc wstawi i jeździ od święta. 750i z lpg nadaje się na daily, na dojazdy do roboty, po piwko do żabki, na wyjazd w góry, czy na mazury. Ten silnik to najmocniejsza bestia która nie potrzebuje żadnych turbin żeby zawstydzić niejednego emeryta bądz banana w AMG co się zgrywa na dwupasmówce za miastem. Wciśnięcie kickdowna zamienia ten wóz z toczącej się komfortowej limuzyny z 1500 obrotów na 4 biegu w wściekła ryczącą bestie która wkręca się na 6500 tys obrotów wyprowadzając pasażera na prawym fotelu w zakłopotanie czy to nie jest ostatnia chwila w jego życiu.
4,0
Skrzynia biegów
ZF6hp26. Szału nie ma, ale nie ma tu innej opcji, troszkę muli ten silnik. W 15 letnim aucie potrafi szarpnąć, przeciągnąć bieg. Ale jest to pancerna skrzynia i ciężko ją zajechać, a nawet jeśli komuś to się uda to używki na olxie są po 1500zł, gdyz ten model był montowany w wielu wersjach nadwoziowych i silnikowych w BMW. Wymiana oleju tylko statyczna!!! Nie dajcie się naciąć na dynamiczną wymianę.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi oprócz tego że ciężko ustawić zbieżność w tym aucie mimo wymiany całego zawieszenia. Diagności jak widzą siódeme to płaczą w rekaw i mówią że się nie da….
5,0
Karoseria
Maska, przednie błotniki aluminium. Reszta stal. Nic tu nie rdzewieje, fabryczny lakier standard w bmw 90-100 mikronów
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, nie ma do czego się przyczepić
5,0
Ergonomia
Nie wiem o co chodzi xD
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic ustawic na 21,5-22-,5, środkowy nawiew na 5-7 zakresu i jeździć cały rok na klimie. Dzięki temu nie będzie problemu z nieprzyjemnym zapachem z układu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
188/80 z przodu i nie brak tu miej a na kolana. E60 jest bez porównania węższe i kolana się obijają o środkowy tunel. Mam krótką wersje E65 i jest komfort, zarówno z przodu jak i z tyłu
4,0
Wyciszenie
15 letnie auto więc uszczelki już przepuszczają. Do 160km/h jest komfortowo.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
N62 V8 ma jedną wadę w postaci cieknącej rurki magistrali wodnej która znajduje się pomiędzy głowicami. Koszt pare tysi. Komplet zawieszenia przód, tył Meyle to ok 7tys zł z czego połowa to robocizna u mechanika. Tylni główny wachacz jest z aluminium i wymienia się w nim tylko tulejki, zamiennika brak. E65 podstawowy problem to elektronika, ale to już temat rzeka… I drive potrafi przestać działać, żeby na drugi dzień zapomnieć że taka sytuacja miała miejsce. Pod filtrami kabinowymi są odpływy na wode, które się zapychają, jeśli są zapchane to woda po kablach przedostaje się do kabiny pod nogi pasażera. To prosta droga do problemów z elektroniką.
5,0
Stosunek jakość/cena
750i w dobrym stanie można kupić za 30tyś zł. 550i E60 ceny są o 10-15 tys zł większe… Bioroąc pod uwagę ile jeździ batmanów po naszych drogach nie będe tego komentował
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To zależy co nam się trafi, słyszałem u różnych problemach z elektroniką które potrafią wyczyścic portfel. Moduły są połączone światłowodem, jak jeden padnie w aucie potrafi zaświecić się choinka bożonarodzeniowa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
N62 V8 fabrycznie pracuje w 105-107 C w mieście. W trasie temperatura jest niższa. Tak więc po parunastu latach wszelkie uszczelki wymagają wymiany, a to wiąże się z wyciągnięciem silnika. Dodam że łańcuch rozrządu jest tu wytrzymały i nie ma potrzeby jego prewencyjnej wymiany.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 750 i 367KM 270kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
17,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 7 E65 Sedan