Nic dodać nic ująć. Ten silnik najbardziej pasuje do tej bety. Każdy dzieciak jeżdżący Golfem lub Hondą Prelude widzi jego tył, a wielu się próbowało :)
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja ale tylko wersja z tiptronic.
4,0
Układ jezdny
To auto po prostu płynie. Trasy nawet powyżej 1000km nie sprawiają problemów. Prowadzenie tego wozu to sama przyjemność.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Pomimo swoich gabarytów widoczność jest bardzo dobra. Czujniki parkowania i samo opuszczające się lusterka przy wstecznym pomagają przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Wykończenia wnętrza jest na bardzo wysokim poziomie, ale w końcu to model flagowy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie bardzo szybko się nagrzewa, już po paru minutach jest ciepło. Z chłodzeniem jest podobnie, klima wydala nawet przy ponad 30 stopniowych upałach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczy dla wszystkich i z przodu i z tyłu, nawet osoby powyżej 190cm wzrostu będą zadowolone.
5,0
Wyciszenie
Lekkie mruczenie V12 to jest muzyka, to trzeba słyszeć. Ogólnie wyciszenie jest OK nawet przy bardzo dużych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż, coś za coś. Za luksus trzeba płacić. Części nie są tanie, ceny części podobne są do Audi A8 wiem bo miałem, wymiana oleju w skrzyni i w silniku to koszt około 1400zł, a części tylko oryginalne ponieważ wytrzymują dużo więcej. Spalanie też nie jest małe ale to w końcu 5.4 V12, 20 litrów w mieście i w trasie od 10 w górę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wypada całkiem dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wydawaj na niego ostatniej złotówki. Jeżeli masz tylko na zakup tego auta to go nie kupuj.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdarzyły mi się.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 750 i 326KM 240kW
[l/100km]