Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 E38

Kostek, 17 lat temu
Silnik 750 i 326KM 240kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 7 E38 750 i 326KM 240kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Z regóły jeżdże na wyłączonej kontroli trakcji i raz zakopałem się w błocie, a po wączeniu kontroli i wciśnięciu gazu po prostu do końca on sam zszedł do małych obrotów po przychamowywał sobie poszczególne koła i wyjechał.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : jakieś pierdołki, np termometr od klimy.
5,0
Całokształt
Co można chcieć więcej od samochodu z genialnym przyśpieszeniem i zawieszeniem, a przy tym tak wygodnym, no może tylko żeby mniej kosztował :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetne V12, cichutkie przy spokojnej jeździe, skrzynia schodzi spokojnie na niskie obroty (1000-1500 przy spokojnej jeździe), ale jak się depnie to idzie jak burza i prześlicznie mruczy, czasami gaz się wciska nie po to żeby przyśpieszać tylko żeby go posłuchać :)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ma teoretycznie 2 tryby pracy (sportowy i aktywny) ale sama skrzynia wczuwa się w kierowce. Przykładowo jak jedziesz spokojnie na trybie aktywnym to silnik pracuje na obrotach 1-1,5 tys, a jak depniesz to szybko redukuje biegi i idzie jak burza, a na sporcie jak się jedzie spokojnie to jedzie na obrotach 2-3 tys, ale jak się używa gazu i hebli na maksa to nie schodzi poniżej 4 tys i moc jest dostępna zawsze, a nie jak w większości automatów po 3s.
5,0
Układ jezdny
Świetny układ jezdny który ma 2 tryby pracy amortyzatorów normalny i sportowy, na normalnym jest komfortowy i świetnie wybiera nierówności, przy czym wcale nie jest rozlazły jak w niektórych tak zwanych komfortowych samochodach, a na sporcie jest bardzo sztywny, jedzie jak przyklejony, a zakręty po prostu połyka.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra, wszystko widać dzięki świetnym lusterkom z poszerzaniem pola widzenia, jedynym problemem jest wyczucie długości auta (ponad 5m)
5,0
Ergonomia
Co by tu długo pisać, świetna ergonomia BMW, wszystko na miejscu, a deska rozdzielcza delikatnie nachylona do kierowcy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
To jest jedyny problem w tym samochodzie, ma jakiś wadliwy termometr i albo przegrzewa, albo przechładza, nie da się ustawić idealnej temperatury.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystkie cztery osoby mogą po prostu leżeć. jedynie problemy ma piąta osoba (z tyłu pośrodku) nie to że nie ma dla niej miejsca tylko że siedzi jakby na takim podwyższeniu i nie ma trzymania bocznego.
5,0
Wyciszenie
Samochód jest cichutki jedyne co słychać to delikatny pomruk silnika (bmw zrobiło to specjalnie) bo po prostu grzechem by było wyciszenie tego V12
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż 5,4l V12 musi swoje palić, przeglądy i naprawy też są drogie ale to w końcu klasa wyższa premium.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz na jakiś czas psuje się jakaś pierdoła.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód nigdy mnie nie zawiódł, nawet jak mu padła skrzynia to przerzucił się w tryb awaryjny i przyśpieszał bardzo powoli ale jechał i dało się go rozpędzić do normalnych prędkości.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 750 i 326KM 240kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 7 E38 750 i 326KM 240kW
Średni koszt przejechania 100 km
59,00 zł
16,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 7 E38