Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 E38

matraks, 13 lat temu
Silnik 740 i L 286KM 210kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 201 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 7 E38 740 i L 286KM 210kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,77
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
To jest BMW 7, wiec oczekiwanie wzgledem tego modelu sa duze. Kazdy kto zdecyduje sie na zakup musi byc przygotowany na to, ze tanio nie bedzie! Jesli kupisz siodemke za 10-15 tys zl to nie spodziewaj sie tego ze bedzie ona sie prowadzic i zachowywac na drodze jak prawdziwe BMW! Samochod jest piekny, szybki i daje ogromna frajde z jazdy... Wyposazenie jest bogate nawet jak na dzisiejsze czasy, wykonczenie perfekcyjna a jakosc materialow najwyzsza! Czego chciec wiecej? Moze jedynie nizszych kosztow utzrymania ale to akurat w przypadku e38 ma juz drugorzedne znaczenie:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 4,4l, V8, 286KM. Niesamowity moment obrotowy 440NM! Mam wersje na podwojnym Vanosie. W porownaniu ze starszym 4.0l ciagnie od samego dolu i spala odrobine mniej paliwa;) Ale niestey nie ma rozy bez kolcow... Te Vanosy z czasem zaczynaja \"klekotac\" i wtedy juz jest mniej pieknie... Moja jak na razie nie ma tego problemu, ale wiekszosc 740 juz ma Vanosu do naprawy, co sie wiaze z kosztami rzedu 5-8 tys zl!!!
4,0
Skrzynia biegów
Mam niestety zwykla wersje skrzyni bez Steptronica:/ Pracuje bez zarzutu... biegi zmienia plynnie i bardzo szybko. Automaty lubia sie psuc...
5,0
Układ jezdny
Bajka! Pod warunkiem ze nie ma luzow, a z tym w uzywaniej siodemce jest przewaznie nieciekawie. po zakupie czeka cie z penoscia wymiana kilku elementow. Szczegolnie w przedniej osi. Siadaja wahacze, co objawia sie \"wibracjami\" kierownicy i zlym prowadzeniem. Przerabialem to w wswojej 740iL. Wszystkie wahacze byly jeszcze fabryczne i koszt ich wymianiy to ok $600 (mieszkam w USA;)) za same czesci. W polsce komplet 4 wahaczy to ok 1,200zl. Uwaga! Nie oszczedzaj na oryginalach! Tanie zamienniki nie dadza rady w tak ciezkim samochodzie. Po zamontowaniu nowych chinskich czesci moze byc tak, ze wibracje sie nawet nasila ze wzgledu na slabej jakosci gume w sworzniach wahaczy!
Komfort
4,0
Widoczność
Duze gabryty, wiec duze problemu z parkowaniem:) Nie mam czujnikow parkowanie ale jakos sobie daje rade.
5,0
Ergonomia
Tu jest wszystko pod reka...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima cieplo, latem chlodno:) Nawiew dziala cicho i dyskretnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dla mnie w sam raz. Z tym, ze mam tylko 176cm wzrostu;) Z tylu miejsca pod dostatkiem. W koncu to Long...
5,0
Wyciszenie
Najcichszy samochod w swojej klasie. Lepiej juz byc nie moze. Dzwiek silnika przy mocnym wcisnieciu gazu jest wprost nie do opisania:D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jka na taka moc i mase samochodu to jest dobrze. W miescie ok 15-16 litro, W trasie udalo mi sie zajsc do 8,8l/100km;) Srednio z ok 13,5l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny zaczynaja sie juz od 10 tys zl. Ale za ta cene nie otrzymasz prawdziwej 7er. Zadbane egzemplarze zaczynaja sie od 30tys zl ale to i tak tanio za to co ci zaoferuje BMW e38!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic sie nie popsulo:) tylko wymiany czesci eksploatacyjnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej! Nic sie nie psuje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 740 i L 286KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 7 E38 740 i L 286KM 210kW
Średni koszt przejechania 100 km
78,00 zł
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 7 E38