Piękny, dostojny, prestiżowy. Mimo 18 lat auto cały czas zachwyca mnie swoim wyglądem, komfortem i przepięknym dźwiękiem. Przechodnie oglądają się za nim. Marzyłem o tym aucie i go mam. Mankamentem tego modelu jest to, że jest mało dobrych mechaników, którzy potrafią prawidłowo zadbać o taki samochód. Warsztatów gazowych jest też niewiele.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mało awaryjny (jak o niego dbamy), elastyczny z przepięknym brzmieniem V8-emki. Wystarczający do bezproblemowego wyprzedzania. Części osprzętu na akceptowalnym poziomie dla przeciętnie zarabiającej osobie.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów mogła by być lepsza. Dość wolno reaguje a zmiana biegów jest czasami odczuwalna. Za to jest raczej bezawaryjna (jeżeli zmieniamy regularnie olej w skrzyni. PAMIĘTAJCIE! To nie jest skrzynia bezobsługowa olej powinno się zmieniać wraz z filtrem co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów).
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Takie spalanie jak w przypadku aut z silnikami ok. 3 litry. Obecnie 100 km przejeżdżam za 30 zł a uśmiech z twarzy nie znika. Komfort, przyspieszenie, dostojność a przede wszystkim wzrok ludzi. Tym samochodem chce się jeździć. Eksploatacja auta (przy dbaniu o niego) to koszty średniej wielkości. Nie pożerają pensji średniej krajowej (a nawet niższej). Jeżdżę tym egzemplarzem 6 rok i cały czas ją uwielbiam. Nie gazujcie tego silnika w pierwszym lepszym warsztacie bo będą problemy. Fora są pełne informacji o dobrych warsztatach. Pozdrawiam i życzę banana na twarzy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 740 i B40/2 286KM 210kW
[l/100km]