Jesli ktos szuka zadbanej po lifcie e38 musi liczyc sie z wydatkiem rzedu + 30 tys zl. Za taka kwote otrzymujemy auto fakt 11 lub 10 letnie ale wyposazone na maxa, czesci latwo dostepne i w miare tanie i spalanie na akceptowalnym poziomie.
Wiec ludu wybieraj albo nowka sztuka renault thalia lub inny wynalazek za 50 tys lub zadbane e38 a nawet w140, a8 + zostaje w portfelu ladna sumka na inne drobiazgi
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic dodac nic ujac
automat 7s do 100
6.9s manual
Na razie przejechane 5 tys km.
Na trasie nie ma sobie rownych chyba ze ktos ma pod maska grubo ponad 300km. Wyprzedzanie to czysta przyjemnosc a przede wszystkim bezpieczenstwo.
5,0
Skrzynia biegów
swietny kickdown
5,0
Układ jezdny
buja w zakretach ale nie jest to auto sportowe
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
lata 90 wszystko pod reka tunel srodkowy zwrocony do kierowcy, latwa obsluga wszystko spasowane idealnie. auto ma 11 lat i nic nie skrzypi nie trzeszczy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
:]
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzen wystarczajaca, w Langu z przodu mozna lezec z wyprostowanymi nogami.
5,0
Wyciszenie
2x szyby nic nie slychac z zewnatrz.
pewnego razu zostawilem auto na chodzie wsiadlem i przekrecalem kluczyk myslac ze jest wylaczony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na poczatku bylo zle w miescie 24l - 22l ale po
wymianie filtrow i oleju przy dynamicznej jezdzie w miescie nie da sie przekroczyc 15 litrow.
Trasa : 9,7 - jazda przepisowa
11-12 oporowo.
Jestem mile zaskoczony. Komu pali 20 w miescie
musi zastanowic sie nad serwisem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po zakupie wymiana :
Olej 0w40 - 260zl - 8 litrow
filtr paliwa
filtr oleju
diagnostyka
filtr powietrza
termostat, czujnik walu = za wszystko z robocizna zaplacilem niecale 1tys zl nie jest to porazajaca kwota przy takiej klasie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 740 i B40/2 286KM 210kW
[l/100km]