Silnik V8 - całkiem przyzwoite osiągi - - - choć chętnie dołozyłbym jeszcze z 50 koni mechanicznych dla poprawienia dynamiki
Jeśli chodzi o pracę na LPG - mam instalację z wtryskiem - chodzi identycznie jak na benzynie - ale ja na trasach kiedy jadę b.szybko jadę na benzynie - silnik BMW nie lubi gazu
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń - przydałby się 6 bieg i inne rozłożenie pozostałych
4,0
Układ jezdny
To duże auto -dobrze trzymające się drogi - trudno wytrącić to auto z równowagi ----- jednak do wariatkowania lepszy jest e 39
Komfort
5,0
Widoczność
Tak jak powinno być
5,0
Ergonomia
To najwyższy model - niektóre firmy (np. ford opel toyota ) nie mają w ofercie nawet takiej klasy jak 700seta - od BMW można się tylko uczyć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajna klima , odparowywanie szyb najszybsze jakie widziałem w życiu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do niedawna modelem tym poruszał się prezydent RP - miejsca dla pasażerów - spoko
5,0
Wyciszenie
Tak jak być powinno - nie ma tu obrzymiego skoku w porównaniu z poprzednim modelem ale poprzeczka jest wysoko postawiona
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę na gazie - pali około 15-16 gazu w mieście , benzyny 13 litrow .
Jeśli chodzi o naprawy - części nie są w kosmicznych cenach - spora łatwość i dostępność w częściach używanych ale jest zawsze coś takiego jeśli jeździsz tym modelem - próbują Cię ciąć na cenach
5,0
Stosunek jakość/cena
Wolę 10 letnie używane BMW 700 niż 2-3 letnie klasy średniej wyższej
Więcej wrażeń i satysfakcji z jazdy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 730 i L 218KM 160kW
[l/100km]