Inne
: Luksus , bogate wyposarzenie , kultura pracy silnika V8 :] , wiciszenie wnetrza i doskonale zawieszenie , prawdziwa limuzyna :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: skrzynia biegow automat
Układ elektryczny
: moduł swiatel , elektrozawory ogrzewania , centralny zamek
4,0
Całokształt
luksus komfort przede wszystkim , auto z racji swojego wieku robi sie awaryjne , ceny napraw sa wysokie , auto godne polecenia , jednak drogie w utrzymaniu
Wrażenia
5,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna , posiada tryb sport , przydatny bajer , niestety w mojej bmce wysiadla ,zaczela szarpac , pozniej wogole juz nie jezdzila, koszty naprawy duze , automatyczne skrzynie , ogolnie sa slabym punktem w e38
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Padly elektrozawory od dwustrefowych nawiewow , z jednej strony caly czas goraco , z drugiej zimno , dosc wysokie ceny naprawy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chyba nie trzeba sie tu wypowiadac :) lluksus i przestrzen :)
5,0
Wyciszenie
Po prostu bajka , nowe auta poprostu wymiekaja , przy predkosci 130 - 150 praktycznie nie slychac , ze auto jedzie :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bardzo paliwozerne , ceny czesci sa drogie ,
4,0
Stosunek jakość/cena
Jesli chodzi o stosunek ceny do jakosci , to wypada doskonale , jednak koszty utrzymania 3 litrowego benzyniaka sa naprawde duze
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padaja wyswietlacze komputerow pokladowych w liczniku i na konsoli centralnej , boli to wiekszosc e38 , ceny naprawy drogie , pozostaje kupic caly licznik
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 730 i 218KM 160kW
[l/100km]