Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 7 E32

Michał G. z Krakowa, 19 lat temu
Silnik 750 i V12 300KM 221kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 280 tys. km
BMW Seria 7 E32 750 i V12 300KM 221kW 1987-1994 - Oceń swoje auto
4,77
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
BMW 750 to nie jest normalny samochód - nie można go kupić pod wpływem reklamy w telewizji czy popularności wśród kolegów. Ten samochód trzreba kochać i on wtedy z całą pewnością się odwdzięczy. Jeżeli jednak nie mażyłeś o nim przynajmniej rok nie śpiąc po nocach lub masz już inny do "normalnej" jazdy to lepiej jeszcze się zastanów zanim się zdecydujesz na zakup a już z całą pewnością zrób to, jeżeli dzielisz budżet domowy z żoną (bo może kazać Ci wybierać:)). Może trochę przesadzam ale ten samochód nie może być zwykłym, rozsądnym wyborem - to wyzwanie i przyjaźń ale bardzo trudna i nie mówię już tylko o tym ile on pali. To blisko 2 tony przpięknej i drapieżnej damy, która skradnie Ci serce kiedy będąc w niej, będziesz jednocześnie gnał 250 km./h.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po otwarciu maski gdyby nie delikatny szum i obracający się wiatrak to wogóle nie wiadomo, że pracuje (warunek, że bez gazu). W trakcie jazdy genialny.
5,0
Skrzynia biegów
Z trzema programami (E, S, M, tryb ekonomiczny, sportowy i manualny) spisuje się świetnie, choć to automat i ma czasem lepszy pomysł niż my byśmy mieli.
5,0
Układ jezdny
BMW słynie z rozkładu mas 50:50 i przy tych proporcjach trzeba bardzo chcieć by wytrącić samochód z równowagi. Gdyby nie czynnik naszych wspaniałych dróg, które kaleczą ten samochód to płynie on po asfalcie nawet gdy przekroczy 200 km/h.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu już nie jest tak wspaniale, szczególnie do tyłu, ale ja lubię siedzieć nisko i być "obudowany" w samochodzie a czujniki w tylnym i przednim zderzaku poprawiają tę sytuację
5,0
Ergonomia
Trudno mieć do czegokolwiek zastrzeżenia. Ci, którzy otwierali szyby guzikiem na drzwiach muszę się przyzwyczaić, że teraz jest na konsoli - i wszystko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chyba w żadnym samochodzie klima nie rozpędza się tak szybko. Opcja przewietrzania ( z komputerem można zaprogramować czas) zamkniętego obiegu, szybkiego odmrażania szyb - jest wszystko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trudno o inną ocenę przy pięcimetrowym samochodzie - pomyśleć, że w maluchu wycierałem wewnętrzną stronę tylnej szyby z miejsca kierowcy:)
5,0
Wyciszenie
Moja wersja ma dwuwarstwowe szyby (atermiczne) więc po ich zamknięciu z trudem wdzierają się do środka jakiekolwie dżwięki. Gdyby nie wskaźniki nie zawsze miałbym pewność, że pracuje silnik.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Choć kocham ten samochód to jednak z ciężkim sercem muszę wystawić mu tę ocenę. Pali dużo ale tylko dla ludzi przyzwyczajonych do silników 1,4 itp. bo tak na prawdę to ekonomiczny samochód jeżeli przyjmiemy ilość spalonej benzyny na 1cm3 na dystansie 100km. Jest chyba jasne, że nikt kto chce kupić ekonomiczny samochód nie kupi 5 litrowego V12
5,0
Stosunek jakość/cena
Ograniczę się jedynie do stwierdzenia, że mój znajomy za nieco większe pieniądze kupił Poloneza - tyle, że nowszego :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem spali się jakś żarówka, ale to chyba normalne - prawda?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic - kompletnie nic mi się jeszcze nie zepsuło i mam nadzieję, że tak zostanie:)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 750 i V12 300KM 221kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 7 E32