Zawieszenie
: wahacze - zamienniki nie wytrzymują 10 tyś
Inne
: ogrzewanie
5,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Jeśli chodzi o M30, drażniące są zawory jak widaomo nie ma co się dziwić samochody te maja po poł mln km, doskonale znoszą instalację gazową (tylko blos lub sekwencja)
4,0
Skrzynia biegów
jeśli chodzi o manuał to jak najbardziej dopóki nie zaczniemy palenia gum, synchronizator lubi zawieść, automat w M70 - tarczki często padają podobnie w M30 i M60 podobnie jak w każdym bmw jedynie słuszne skrzynie automatyczne na linkę w e32 od 86 do 87r
4,0
Układ jezdny
powiedziałbym doskonały jeśli chodzi o eksploatacje na niemieckich drogach, zawieszenie oryginalne wytrzyma nawet 300 tyś wahacze, w polsce jednak trudno na oryginalnych zrobić 30tyś, felgi na niskim profilu odejmij jeszcze troche
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra poza parkowaniem tyłem
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dwustrefowa super jedynym mankamentem są padające elektrozawory regulujące dopływ powietrza ciepło/zimno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szczególnie w wersji long ja mam 2m wzrostu z tyłu zakładam nogę na nogę
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa nie należy do ekonomicznych w końcu to bmw serii 7
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
częstą usterką jest zawieszenie jeżdząc na 17 calowych felgach, na 15 jest ok, no i ogrzewanie (elektrozawory)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 735 i 211KM 155kW
[l/100km]