BMW 730 V8 to piękne i komfortowe auto. Jeżeli kupicie ładnie utrzymany egzemplarz bedzie wam jeszcze długo służył.
Najlepiej nie montować gazu V8 kiepsko go znosi, bedzie jeżdzili taniej ale zawsze bedzie was coś wkurzać.
Z pewnością nie warto kupować BMW kiepsko utrzymane, zaczną was zjadać koszty napraw. 7 warto kupić jak jest w stanie bardzo dobrym wtesy cieszy oko.
Wrażenia
4,0
Silnik
V8 jest doskonałym silnikiem. Jedynym małym utrapieniem są czasami nierówne obroty na biegu jałowym, podobno to typowe dla slinika M60. Poza tym bajka, można jechąć 160km/h i w kabinie jest cicho.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie dobrze, czasami jednak potrafi lekko szarpnąć przy zmianie biegów zwłaszcza na wiekszej predkości, poza tym brak kłopotów.
5,0
Układ jezdny
Jak w każdym BMW jest tu doskonale. Auto dosłownie trzyma sie drogi jak przyklejone (mój samochód jest trochę obnizony)
Komfort
3,0
Widoczność
Do tylu nie najlepiej, na szczęscie mam PDC więc jakośc sobie radzę.
Lusterka wsteczne mogłyby być wieksze.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć, wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu super!!!!!!!!!!!
Klimatyzacja mimo że pół automatyczna działa doskonale.
również ciepły nadmuch chodzi perfekcyjnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To duże auto a więc i miejsca jest dużo zwłaszcza z przodu. Z tyłu też O.K. ale np: w scorpio jest pod tym względem lepiej. No ale zawsze można kupić wersję LANG.
5,0
Wyciszenie
Tak jak pisałem wcześniej po prostu perfekcja. Czy sie jedzie 90 czy 170 km/h hałasu nie odczuwmy wcale.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 1730 kg masy własnej jest dobrze.
Spalanie w mieście to 15 litrów średno (normalna jazda bez dresiarskiego stylu jazdy).
Na trasie choć może ktoś nie uwierzyć 9-10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za góra kilkanascie tysięcy można kupićsolidnie utrzymany rocznik 93-94. Za takie pieniadze otrzymujemy luksus i prestiż.