W zimę zmieniłem mu termostat bo słabo się nagrzewał i więcej palił-wymiana prosta łatwa i przyjemna[dobre dojście]trzeba tylko umieć odpowietrzyć układ,poza tym ciągle bez problemów,nie bierze oleju ,zawsze odpala mróz czy nie mróz,pięknie pracuje i cały czas ma power.
5,0
Skrzynia biegów
Niezawodna ,nieszarpiąca,zapewniająca wysoki komfort jazdy,dolewam raz na dwa miesiące 0,4 setki oleju uzupełniająco.O skrzynie trzeba dbać a się odwdzięczy bezproblemową eksploatacją.
5,0
Układ jezdny
Po zakupie wymieniłem własnoręcznie drążek reakcyjny bo stukał,dwa zaciski hamulcowe,klocki,i ogólnie przejrzałem i oczyściłem hamulce aby się nie zapiekały, odtąd ciągle pracują bardzo dobrze wydajnie i niezawodnie
Komfort
4,0
Widoczność
w porządku ale trzeba sie przyzwyczaić że to duży samochód
5,0
Ergonomia
idealna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po wymianie termostatu grzeje bardzo mocno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w innych autach więcej przestrzeni raczej nie ma chyba że jest to mercedes s klass
5,0
Wyciszenie
doskonąłe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ten wóz ma 3 litrowy silnik ,instalację gazową,automatyczną skrzynię,tylny napęd i dużą masę około 1650 kg więc swoje spalić musi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakości do cenny jest jak najbardziej nieprzesadzony. To auto 21 lat temu w niemieckim salonie kosztowało około 200 tys. marek. A jak mawiał Henry Royce[współzałożyciel marki Rolls-Royce]\"jakość pozostanie jeszcze długo po tym gdy o cenie już się zapomni\"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupując go bardzo tanio[dałem 3700 zł]wiedziałem że dużo rzeczy może wymagać wymiany.Na szczeście nie było tak żle.wymieniłem dwie końcówki drążków zewnętrzne,podporę wału,poduszki pod skrzynią,obudowę filtra oleju,dwa zaciski hamulcowe,koło wspomagania kier.,termostat i tylny klosz lampy. A świece i olej to normalna wymiana. To w sumie kosztowało mnie może 1500 zł. wszystko zrobiłem sam w przeciągu miesiąca po kupnie.Od tej pory niezawodność i jeszcze raz niezawodność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moje BMW ma już 21 lat!Tak naprawdę to jestem zaszokowany jego trwałością.Nic! Nic się nie psuje! Obecnie produkowane auta w porównaniu z BMW e 32 to tandetne jednorazówy.Sądzę że kiedy nowe samochody moich znajomych zostaną już przerobione na kapsle do piwa mój wciąż będzie jeszcze jezdził.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 730 i 188KM 138kW
[l/100km]