M30 - stał 2 lata nie odpalany , zawiesiły się wtryski , wymieniona kopułka ( 500 zł ), świece , etc. Silnik wymaga regulacji ale pali i normalnie jeździ .
4,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do e30 - trzeba się namachać gałką .
4,0
Układ jezdny
Trochę jak na dzisiejsze czasy brak mu precyzyjności ,
Komfort
4,0
Widoczność
Poprawnie
4,0
Ergonomia
Jest dość wygodnie .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Uszczelki po 32 latach nie trzymają i powyżej 120 szumi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ma gaz
4,0
Stosunek jakość/cena
Już 2 krotnie naprawy przewyższyły jego wartość i to dopiero początek
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Stał - i wysprzęglik umarł ale dojechałem na 2 biegu do warsztatu . Koszt naprawy poniżej 100 zl
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 732 i/733 i 197KM 145kW
[l/100km]