Tryb automatyczny to tragedia. Tryb półautomatyczny daje w miarę radę dopiero na najszybszym trybie bez kontroli trakcji.
Skrzynia dość powolna, ze słabą kulturą pracy.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Głośny, twardy, wieje, ale to chyba dobrze?:)
3,0
Ergonomia
Dwa miejsca z tyłu to dla osób bez nóg. Bagażnik jest.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu tragedia.
3,0
Wyciszenie
V10 musi być słychać. To nie wada a cecha.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
V10. Ale bez tragedii, nie są to kosmiczne koszta. Np skrzynia używana 8.5k. Silnik 40k.
Jest drogo, ale akceptowanie, dopóki nie zajrzy się do cennika ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że to jeden z najtańszych samochód dający takie emocję.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś tam się sypie powoli, ale bez tragedii.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba dbać o panewy, ale i tak coś będzie trzeba robić. SMG tanie też nie jest.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V10 507KM 373kW
[l/100km]