Duże i długie. Dla pasażerów z tyłu miejsce na nogi praktycznie nie istnieje. Trzeba się przyzwyczaić do kiepskiego promienia skrętu i dość lekkiego sterowania (przyzwyczajenia z E46). Co do osiągów- mieszkam w mieście więc rzadko się rozpędzam. Mimo,że jest to wersja z najmniejszym silnikiem, wydaje mi się ,że auto posiada spory zapas w razie potrzeby wyprzedzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Spalanie mnie nie zaskoczyło. L6 ma to do siebie ,że prawie w ogóle go nie słychać :).
4,0
Skrzynia biegów
Automat- potrafi denerwować. Wybrałbym manualną skrzynię, jeśli były by łatwiej dostępne.
4,0
Układ jezdny
Jak wspomniałem, brakuje mi "ciężkiego" sterowania z E46, jakkolwiek to trochę inna klasa auta. Auto prowadzi się ok. jakkolwiek nie lubi skręcać w mieście ze względu na swoją długość.
Komfort
2,0
Widoczność
Długa maska- trzeba się przyzwyczaić do rozmiarów tego samochodu.
4,0
Ergonomia
To grand tourer, więc tylko dla kierowcy i pasażera- Super. Nie mam dzieci oraz nie wozę pasażerów. * brakuje łatwo dostępnego schowka na okulary... :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części z bmw 5 których jest doć dużo. Trzeba kupować "runflat" opony, co "boli" :).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 3 tygodniach od zakupu spalił mi się rozrusznik... jak się okazało był on na drodze do grobu już od kilku miesięcy. nowy kosztował ok 500zł (pewnie nie oryginalny ale... to tylko rozrusznik).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 630i 258KM 190kW
[l/100km]