Najładniejsze BMW, doskonałe do tuningu chociaż mnie najbardziej podoba się w wersji firmowej. Jeżdzi sie nim fantastycznie, u mnie 5 wbijam dopiero przy 220, zegar mam do 240 zamykam go i dalej sie rospędzam, jechaliśmy z kumplem obok siebie (on ma zegar do 280) i odpusciliśmy sobie przy 260 (ale jeszcze mozna było wyciagnąć). Jeśli zadowala Cie 220 koni to dość ekonomiczny jeśli chodzi o spalane. Jeśli chcesz więcej to już inna bajka. Ceny częsci układu jezdnego rozsądne, ceny części blacharskich tragiczne. Ogólnie dostępnośc części tragiczna (Smorawinski potrafi sprowadzać do 3 miesięcy). Jeśli ktos przymierza sie do kupna to polecam wyrobienie indywidualnej zgody i spowadzenie z zachodu. Ceny na zachodzie 1000 - 30 000 eur w zależności od rocznika i stanu (ale fani modelu to wiedzą).
Wrażenia
5,0
Silnik
Z E32 i w dodatku po tuningu teraz mam 300 kucy
5,0
Skrzynia biegów
ale też pochodzi z E32
5,0
Układ jezdny
No coment
Komfort
5,0
Widoczność
Ale trzeba sie przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
jak na konstrukcję z lat 70 tych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super tył gorzej ale jak na europejskie coupe też bomba
4,0
Wyciszenie
Pamietając o uszelkach drzwi
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej mocy pali jak smok ale to juz kwestja wyboru (jak najbardziej świadomego).
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód idealny do wizualizacji hasła "poczuj siłę swoich pieniędzy"