Szukaj

Najnowsze oceny BMW Seria 5

4,8
~Przemo Znawca
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Bardzo dobry samochód z napędem xDrive sprawuje się świetnie i 8 stopniowy automat z manetkami dają radę . Mocy wystarcza a poprawionego rozrządu nie trzeba się już bać. Bardzo wygodne auto miałem A6 C7 i porównując komfort zdecydowanie wygrywa BMW . Polecam wszystkim którzy szukają wygodnej limuzyny która się jej starzeje i jest bardzo wygodna. Bardzo dużo miejsca . I jakość materiałów na wysokim poziomie wykonania . Jeżdżę samochodem w...
4,3
~Jacoon77
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 530d 265KM 195kW
Auto do podróżowania na dużych dystansach, pożeracz kilometrów. Ładne, wygodne, ma dobre osiągi i do tego jest ekonomiczne. Do miasta obiektywnie nieco za duże, ale można się przyzwyczaić. Hamulce M pakiet świetne. Satysfakcja z prowadzenia gwarantowana. Nieporozumienie to dodatkowe funkcje infotainment za abonament (info o korkach przykładowo) oraz brak Android auto w mojej wersji systemu i brak opcji upgrade przez BMW (można kupić na rynku...
3,5
~Adam
BMW Seria 5 E60
Touring 525 i 218KM 160kW
Samochód posiadam od 3 lat i mogę co nieco wypowiedzieć się na jego temat. Trzeba wziąć pod uwagę że nie jest to młode auto mimo że wygląda ponadczasowo i większość egzemplarzy ma już nakulane 250 tyś w górę także niektóre podzespoły mogą się zacząć już sypać. Potrafią wyskoczyć niespodziewanie kontrolki dosłownie każdego rodzaju. Jednego dnia jest ok, drugiego dnia odpalamy rano auto i możemy usłyszeć niechciany dźwięk informujący o błędzie...
3,1
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Silnik N20 jest marnej jakości. Chyba ktoś chciał pogrążyć bmw tym silnikiem... Awarie: Wyciągający się łańcuch rozrządu, bardzo słabej jakości, pękające prowadnice łańcucha, cieknąca pokrywa zaworów, wypadające zapłony i konieczność wymiany 4 cewek, nietrwałe wtryskiwacze benzyny oraz pompa wysokiego ciśnienia paliwa, w której pęka trzpień -aż niewiarygodne, problemy z klamkami bezdotykowego dostępu które po jakimś czasie rozładowują...
4,8
~Toxic
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
BMW poruszam się głównie trasy samochód idealny w tej kategorii duży przestronny i wygodny a zarazem dzięki skrzyni manualnej podłączanej z sześciocylindrowym silnikiem 3litrowym zasilanym Diesel o mocy 218ps to coś cudownego. Moc pozwala na wyprzedzanie i jazdę bezpieczna a zarazem ekonomiczną. Spalanie jak na taką moc i 6cylindrow jest akceptowalna a wręcz zaskoczyło mnie że jest aż tak niskie. Wygląd a także wyposażenie jak na swoje lata...
4,1
~Piotrr
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Solidny, dobrze wyglądający klasyk który pomimo pewnych mankamentów i charakterystycznej dla marki BMW awaryjności, daje radość z jazdy i wynagradza kierowcę bardzo dobrą jakością materiałów i wysoką kulturą pracy silnika który po odpowiednim rozgrzaniu jest tak elastyczny, że "zwykła przejażdżka" zamienia się w pełną frajdy przygodę, niezależnie od mocy silnika. Jest to auto którym nie bałbym się pojechać w dłuższą podróż ale tylko wtedy...

Usterki BMW Seria 5

Liczba wpisów: 139

BMW Seria 5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,9
~Rasiu
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 192KM 141kW
Kupiłem go w 2008. Na dzień dobry wymieniłem Vanos'y u magików z Wrocławia (bo tak trzeba). Jeżdżę nim z całą rodziną po całej Europie. Mógłbym sobie kupić nówkę, np. z grupy VAG, ale NIGDY tego nie zrobię. To auto ma duszę- nigdy mnie nie zawiodło; jak coś miało zepsuć się to "dawało znaki" wcześniej (elementy zużywające się). Boli mnie to, że kierowców tej marki wrzucają do wiora z idiotami- owszem po RP jeździ tą marką dużo gruzów,...
4,1
~Krzysiek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Samochód dobry, na plus zdecydowanie komfort podróżowania, stosunkowe dobre właściwości jezdne jak na 1.5-tonową barkę, w swojej klasie na pewno najlepszy pod tym względem, 5-tka jest fajnym połączeniem pomiędzy komfortem, a czerpaniem frajdy z jazdy chociaż należy pamiętać, że to nie gokart. Warto tez nadmienić, że jest to samochód, dla kogoś z dochodami i minimalnym pojęciem o mechanice. Jeśli dopiero zdałeś prawo jazdy, została ci kasa z...
4,8
~Patryk2020
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Kupione roczne przy 21tys - 5 lat 330tys przejechane. Wszystko trasy regularne wymiany oleju. Silnik dopeiro teraz wymaga wkładu finansowego - wcześniej zrobiłem EGR i kolektor. Po 330tys remont skrzyni 6tys zł. Jedynym problemem który się powtarzał to poduszki pneumatycznego zawieszenia i ich sterowania. W zawieszeniu wymieniłem Jakieś tanie drobnostki. Ogólnie auto SUPER dynamiczne, prowadznie rewelacja, na minus to stosunków mało miejsca...
4,2
~der
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Pierwsze BMW w użytkowaniu. Po latach poruszania się fordami była chęć podwyższenia standardu samochodu i nadzieja na lepszą obsługę serwisową. Standard wyższy, ale obsługa takaż sama jak wszędzie. Cena zakupu to ok. 280 tys. Poprzedni mondeo był połowę tańszy. I choć 5 z pakietem stylistycznym M prezentuje się lepiej niż mondeo i lepiej jeździ to raczej nie było to warte 100 %-go wzrostu ceny. Cóż, żonie się spodobała i ją lubi. Ja nie.
BMW Seria 5