Ocena kierowcy - BMW Seria 5 G30-G31 Touring Facelifting
der,
ponad rok temu
Silnik 2.0 530i 252KM 185kW
Rok produkcji 2021
Przebieg:
79 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,50
4% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Ocena oczywiście subiektywna. Klasa "premium" ? W porównaniu do tańszych z segmentu D ( Mondeo, Superb, itp.) to faktycznie jeździ lepiej, jest lepiej wykonane. Wiem, że bywa klasyfikowany wyżej, a dla mnie to nadal segment D. Czy warte niemalże dwukrotności ceny w porównaniu ? Dla mnie ,- nie aż tyle, ale może są tacy, dla których znaczek jest ważny.
Ogólnie bardzo poprawny samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
252 KM dają radę, nie sprawia jak dotąd problemów i daje pewną frajdę w prowadzeniu.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się naprawdę dobrze.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Przednia szyba dosyć mała. Najwyżsi kierowcy muszą siedzieć nisko.
3,0
Ergonomia
Tutaj niższa ocena za brak: schowka na okulary, zbyt małe kieszenie w drzwiach, ręczne przesuwanie foteli przód/tył ( nie bierzcie foteli "sportowych" ! ). Fatalnie działające ładowanie bezprzewodowe telefonu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w gorące dni zbyt wolno ochładza wnętrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca siedzi wciśnięty w fotel i kokpit. Wiem, że o to chodzi, aby zrobić sportowe wrażenie samochodu, ale to nie dla mnie. Z tyłu siedzi się wygodnie nawet będąc wysokim.
5,0
Wyciszenie
Dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Absurdalne ceny przeglądów w ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
280 tys. zł. No, nie wiem...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 530i 252KM 185kW
[l/100km]