Inne
: naprawde rozsadne spalanie, zapewne przez obecne wysrubowane normy euro
5,0
Całokształt
auto petarda, w wersji competition troche jednak przytwarde jak na polskie drogi, ale tak wlasnie prowadzi sie sportowa limuzyne, auto najlepsze jakie dotej pory posiadalem, jest wszechstronne i w pelni konffiguracyjne na rozne style i warunki jazdy, szczerze polecam, nie da sie napisac zlego slowa o obecnym M5 Competition :)
Wrażenia
5,0
Silnik
625hp robi swoje i wszystkich na okolo ;) obawiam sie jednak , ze moc nie do wykorzystania na codzien, ale dla zawsze mozna wyskoczyc na tor ;)
5,0
Skrzynia biegów
nie ma konkurencji, z tego slyna BMKi w ostatnich latach
5,0
Układ jezdny
rewelacyjny i precyzyjny mxdrive zupelnie pozwala zapanowac nad ta moca, jednak trzeba czuc respekt przed tym potworem, zwlaszcza kiedy przyjdzie pomysl aby odlaczyc 4wd ;)
5,0
Karoseria
piekne auto i bezpruderyjna legenda motoryzacji
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok, ale nie powala
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zajmuje chwile aby sobie to wszystko nalezycie poustawiac, ale dziala rewelacyjnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to prawdziwa limuzyna z super wygodnymi fotelami przod/tyl, autem mzona jechac chociazby na koniec swiata
5,0
Wyciszenie
swietne, nawet przy duzych predkosciach, a delikatny pomruk V8mki zniecheca wrecz do sluchania muzyki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiadomo punkt widzenia, zalezy od punktu siedzenia, ale nie ma tragedii
5,0
Stosunek jakość/cena
niezaprzeczalnie to najlepsza M5tka jak do tej pory
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 600KM 441kW
[l/100km]