Zdecydowanie polecam, świetne daily praktycznie bez wad. Naped mxdrive działa świetnie w każdych warunkach. Na drodze prowadzi się super pewnie. Posiadam wersję Competition, która brzmi zdecydowanie lepiej niż zwykła M5. 4wd sport pozwala na uślizg tylnej osi i pokonanie zakrętu delikatnym "bokiem". Napęd na tył powoduje już chmurę dymu z opon :) Hamulce stalowe sprawują się świetnie dużo lepiej niż w M4. Moim zdaniem zupełnie nie ma sensu dopłacać do caramicznych hamulcy, które również testowałem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to majstersztyk. Kosmiczna wręcz elastyczność.
5,0
Skrzynia biegów
Pozytywne zaskoczenie. Wcześniej miałem M4 i DCT. M5 działa bardzo porównywalnie pod kątem szybkości zmiany biegów. Jedyne co bardziej podobało mi się w M4 to szybkość reakcji na łopatki. W M5 mam wrażenie że jest odczuwalne delikante opóźnienie.
5,0
Układ jezdny
Nie mam żadnych uwag, auto prowadzi się wyśmienicie.
5,0
Karoseria
ok
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok
5,0
Ergonomia
Jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok, aczkolwiek wyntylowane fotele mogłyby działać mocniej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ok, polecam Bowers & Wilkins który dodatkowo wycisza auto.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 600KM 441kW
[l/100km]