dwa podstawowe minusy: mały bagażnik i mały zbiornik paliwa.
Wrażenia
4,0
Silnik
połączenie prądu z benzyną. Cisza, ekonomika. Ale też przy ruszaniu startuje od razu, nie ma opóźnienia związanego z odpaleniem. Trochę brakuje mocy przy dużych prędkościach, ale do 140 km/h spoko
5,0
Skrzynia biegów
jak to w bmw
4,0
Układ jezdny
bałem się napędu na tył (wcześniej był xdrive), ale daje radę.
5,0
Karoseria
bardzo dobre wyciszenie vs F10. Zgrabny i ładny samochód
Komfort
4,0
Widoczność
po stronie kierowcy przy słupku A wycieraczka mogłaby bardziej dochodzić do słupka.
4,0
Ergonomia
trochę za mała regulacja kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dodatkowo jest możliwość zagrzania lub schłodzenia auta wg programowanego zegara lub z pilota/telefonu, o ile bateria jest odpowiednio naładowana.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jak większość w tym segmencie 4+1 nie pięcioosobowe
5,0
Wyciszenie
w porównaniu do 525D rewelacja
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto nowe z pakietem serwisowym i gwarancyjnym więc bekosztowe. Cena dość wysoka, ale porównywalna do 530i, a zużycie paliwa o połowę mniejsze
5,0
Stosunek jakość/cena
auto warte tych pieniędzy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedna usterka: wysiadło indukcyjne ładowanie telefonu, ale zrobione w ramach gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 530e iPerformance 252KM 185kW
[l/100km]