Silnik
: Oszczędniejszy niż konkurencja. Rzędowa 6tka
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Trzeszczenia mnie irytują.
4,0
Całokształt
Jestem zadowolony choć jak się Panamerą przejechałem to stwierdzam, że jednak źle wybrałem :) Czasy dobrej jakości mamy już dawno za sobą. DAWNO !!! Fotel kierowcy trzeszczał - zrobili. Trzeszczy coś w tunelu (tam gdzie tylny nawiew). Jak muzyka leci i jadę szybko to nie słyszę ale wkurza. Muszę zgłosić. Bak mógł by być większy. Ale jestem zadowolony. Silnik, wygląd, fotele na plus. Audio, wnętrze E classa ładniejsza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najekonomiczniejszy w porównaniu z konkurencją (e, a6). Dzięki mniejszej masie gablota szybsza.
5,0
Skrzynia biegów
Nie DSG ale w użytkowaniu rewelacja. Jedynie przy hamowaniu silnikiem i zmianą łopatkami dłużej to trwa niż DSG.
4,0
Układ jezdny
Nie narzekam. Ale e classa z Airmaticiem przyjemniejsza na autostradzie a 99% baną jeżdżę.
5,0
Karoseria
BMKa. Aż tak się nie zmienia.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. Jedynie przy cofaniu lusterko pokazuje krawężnik. A ja jestem tradycjonalistą i wolę przy cofaniu używać lusterek. Niby 360 view ale dość duży margines błędu zostawiają i pika jak głupie.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Jedynie automatyczne świata zawsze trzeba włączać samemu co uruchomienie silnika. Oczywiście jedno przyciśnięcie w manetce.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok. Z tyłu jak na limo bez fajerwerków. Mało miejsca na nogi. Ale nie mamy dzieci więc auto dla 2.
5,0
Wyciszenie
Lepiej niż u konkurencji. Ale ten dźwięk silnika z głośnika. Trochę to śmieszne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis w Luksemburgu drogi, choć jeżeli przeliczysz zarobki to dużo drożej wychodzi w Polsce.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem full opcję demo z 12km przebiegiem. Taniej niż w PL. Niższa akcyza więc jako nowa już wychodzi 5-6 tys euro taniej. 6 miesięczne auto 20 tys euro taniej. tzn 16 tys plus komplet 19 z zimówkami.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
50 tys km. Czujnik tempo silnika. 1000 Euro. 60 tys km jakiś czujnik przy katalizatorze. 900 Euro. Zrobione na gwarancji ale dało mi to do myślenia bo mam zamiar zrobić tym autem 300-350 tys km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 530d 265KM 195kW
[l/100km]