Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna

-, ponad rok temu
Silnik 518d 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna 518d 150KM 110kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mega zwinny samochód jak na 150 koni mechanicznych
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : radio kompletna porażka
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Najmocniejsze 150 koni jakie widziałem, 2 turbiny robią mega dobrą robotę
5,0
Skrzynia biegów
8hp no i bajka
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
najlepiej wyciszone auto jakim kiedykolwiek jeździłem, w środku siedzi się jak w elektyrcznym aucie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
radio/multimedia tragiczne, jak w kazdej serii bmw G do 2022 roku, co chwilę się zacina, muzyka z telefonu przerywa, android auto co chwile się crashował, nie da się także zmienić piosenek z pozycji auta gdy leci ona przez android auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 518d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 G30-G31 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna