Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna

dominikdm, 6 lat temu
Silnik 530i 252KM 185kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna 530i 252KM 185kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : super komfortowe
5,0
Całokształt
Siedząc w aucie czujemy że siedzimy w porządnym aucie, świetne wykonanie, rozsądne spalanie, bardzo dobry napęd Xdrive, świetna skrzynia biegów. Zastanawiałem się czy xdrive nie zepsuje auta - na pewno nie, jestem bardzo zadowolony że wybrałem wersję z tym napędem, wcześniej jeździłem autem tylno napędowym i zimą kontrola trakcji bardzo często się zapalała - teraz auto sunie jak przyklejone. W 100% zachęcam do tego napędu jak i całego auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny, przyjemny dźwięk jak już wejdziemy na takie obroty że go słychać, jeżdżąc po mieście silnika podczas jazdy nie słychać - skrzynia trzyma bardzo niskie obroty - wrażenia akustyczne jak by jechało elektrykiem - tylko delikatnie szum z opon. Silnik przy spokojnej jeździe jest oszczędny. Dynamika bardzo dobra jak i w mieście jak i w trasie
5,0
Skrzynia biegów
8 biegowy automat jest super, mimo łopatek nie ma potrzeby ingerencji w jej działanie. W trybie comfort stara się oszczędzać paliwo i trzyma minimalne obroty, po dodaniu gazu od razu redukuje, żadnych szarpnięć. Bardzo dobry automat. Świetne połączenie tego silnika, skrzyni i napędu Xdrive
5,0
Układ jezdny
Posiadam standardowe zawieszenie - jest super komfortowe i "sprężyste". na zakrętach nadwozie nie wychyla się. Świetny układ kierowniczy - dlaczego ? ciężko to opisać trzeba się przejechać. Komfort zawieszenia to to co najbardziej mnie pozytywnie zaskoczyło
5,0
Karoseria
wszystko ok
Komfort
5,0
Widoczność
dosyć dobra, siedząc nisko słupki nieco ograniczają widoczność
5,0
Ergonomia
Prawie idealna, lubię siedzieć nisko i wolałbym większy zakres regulacji kierownicy, żeby dało się ją wyregulować jeszcze niżej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok - klimatyzacja automatyczna działa niezauważalnie - czyli tak jak powinno być
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu jest ogromna - z tyłu jest ok
5,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobre, nie jechałem cichszym autem, jedynie lekko słychać dźwięk z opon, silnik po mieście nie słyszalny, Bardzo duży atut auta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nowe auto, gwarancja, darmowy serwis, tylko rata leasingu. Pełna przewidywalność kosztów - bardzo ważny atut BMW - do 100000 serwis w cenie auta, możliwość wykupienia gwarancji do 5 lat. Auto po samym mieście spala ok 10-11 litrów, w trasie jadąc ok 100 - 6,5l, autostada 140 - 8l. Spalanie uważam za bardzo rozsądne, to jest ok 1,5l więcej niż diesel - mój wybór to benzyna.
5,0
Stosunek jakość/cena
auto dosyć drogie, ale siedząc w nim wiemy za co płacimy, świetna jakość, bardzo dynamiczny i oszczędny silnik ( uważam że jeden z najlepszych albo i najlepszy 2 litrowy silnik benzynowy - duża moc i niskie spalanie) do tego świetna skrzynia biegów, inteligentny napęd na 4 koła Xdrive
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 530i 252KM 185kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 G30-G31 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna