Szukaj

Oceny BMW Seria 5 G30-G31

Podsumowanie 70 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 G30-G31 - Oceń swoje auto
4,57
średnia ocena z 70 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
83%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny BMW Seria 5 G30-G31 – wybierz silnik

Silniki Benzynowe BMW Seria 5 G30-G31
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla BMW Seria 5 G30-G31
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Hybrydowe plug-in BMW Seria 5 G30-G31

Najnowsze oceny BMW Seria 5 G30-G31

4,6
~Joe2024
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540d 320KM 235kW
Samochód ma prawie same zalety, Cechuje się świetnymi osiągami i niewiele spala paliwa, a przy spokojnej jeździe można na pełnym zbiorniku przejechać 1000 km. Poza tym bardzo dobrze wygląda, zwłaszcza w pakiecie M, który posiadam. Świetnie też hamuje, a mam sportowe hamulce, podobnie jak skrzynię biegów. Sportowe zawieszenie oraz bardzo dobre wyciszenie najbardziej mnie zaskoczyły w tym samochodzie. Jest też zasadniczo bezawaryjny. Jedynie...
4,3
~Jacoon77
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 530d 265KM 195kW
Auto do podróżowania na dużych dystansach, pożeracz kilometrów. Ładne, wygodne, ma dobre osiągi i do tego jest ekonomiczne. Do miasta obiektywnie nieco za duże, ale można się przyzwyczaić. Hamulce M pakiet świetne. Satysfakcja z prowadzenia gwarantowana. Nieporozumienie to dodatkowe funkcje infotainment za abonament (info o korkach przykładowo) oraz brak Android auto w mojej wersji systemu i brak opcji upgrade przez BMW (można kupić na rynku...
4,4
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka...
4,4
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka...
4,5
~Stefan
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 520i 184KM 135kW
Samochod ma kilka cech oraz wad, których bym sie nie spodziewal po samochodzie premium. Wady: - slaba jakosc wykonczenia kieszeni bocznych(nawet superb ma cale wyfilcowane) - brak spryskiwacza kamery cofania (standard w grupie vw) - slabe wyciszenie jak na klase premium szyb bocznych kierowcy. Cechy: - bardzo bardzo ciasno w środku w stosunku do wymiarow, ale jest to spowodowane przesunieciem srodka ciezkosci do srodka pojazdu, silnik...
4,8
~Jakub
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo wygodny, cichy, "płynący". Moje pierwsze BMW, wypożyczony na długi okres. I po kilku tys. km rozważałbym zakup, choć zamówiłem coś innego. Oczekiwałem trochę sportowego zacięcia, a jest to bardziej spokojna limuzyna, bardzo bujająca, miękka. Porównując do Arteona raczej mniejszy i bardziej dziadkowóz, ale ma swoje zalety. Śmieszne spalanie i cichy. Dla wyników spalania - jeżdżę tylko w trasie. Przez pierwsze 5-7km pokazuje dużo,...

BMW Seria 5 G30-G31 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochód znakomity. Wspaniale się prowadzi. Bardzo dobrze rozwiązano start stop. Dzięki temu że ma dodatkowo mały 11 kM silnik elektryczny bezpośrednio połączony z napędem zapalanie silnika spalinowego jest prawie niezauważalne. Często w trakcie jazdy silnik spalinowy w ogóle nie pracuje. Jest to niezauważalne, jedynie zero na obrotomierzu świadczy o tym że samochód jedzie bez pracy silnika. Nie wpływa to w żaden sposób na komfort...
4,9
~Mateusz
BMW Seria 5 G30-G31
M5 Limuzyna 4.4 600KM 441kW
Zdecydowanie polecam, świetne daily praktycznie bez wad. Naped mxdrive działa świetnie w każdych warunkach. Na drodze prowadzi się super pewnie. Posiadam wersję Competition, która brzmi zdecydowanie lepiej niż zwykła M5. 4wd sport pozwala na uślizg tylnej osi i pokonanie zakrętu delikatnym "bokiem". Napęd na tył powoduje już chmurę dymu z opon :) Hamulce stalowe sprawują się świetnie dużo lepiej niż w M4. Moim zdaniem zupełnie nie ma sensu...
4,8
~KrzyGra
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d Efficient Dynamics Edition 190KM 140kW
Samochód kupiłem używany i użytkuję go już rok. Przez ten czas nie było żadnych mniejszych ani większych problemów (oprócz wymiany chłodnicy EGR dokonanej podczas standardowego serwisu). W trakcie tego roku wymieniłem klocki i przednie tarcze hamulcowe (była głęboka rysa na jednej z nich). Super sprawuje się podczas jazdy po mieście jak i na trasie, silnik, przeniesienie napędu, jak dla mnie rewelacja. Bagażnik naprawdę spory, wcześniej miałem...
4,2
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy...
BMW Seria 5 G30-G31