Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring

KitaPL, 5 lat temu
Silnik 530d 258KM 190kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 189 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Touring 530d 258KM 190kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : trochę może z tym miechem było mało komfortowo bo wtedy jest zero amortyzacji i nie da się praktycznie jechać.
5,0
Całokształt
Generalnie samochód mnie praktycznie nigdy nie zawiódł. Raz miałem awarię miecha pneumatycznego i to było jedyne jego prawdziwe "potknięcie". Pewny w prowadzeniu, komfortowy, dynamiczny, ekonomiczny. W porównaniu do poprzedniej A6 rozwalił ją na łopatki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mega elastyczny, świetnie brzmiący - bliżej mu do brzmienia rasowej benzynowej 6tki niż diesla. Nigdy nie miał żadnej usterki. Lekko zmodyfikowałem program dając mu dodatkowe 65KM i 640 Nm. Przyspieszenie w okolicach 5,5s robiło swoje.
5,0
Skrzynia biegów
Super szybka skrzynia od ZF. Raz miałem tylko problem bo miała odczuwalne szarpnięcie, dosyć mocne po wrzuceniu D lub R. Zresetowanie ustawień z poziomu komputera i wymiana oleju wyeliminowały ten problem. Skrzynia czasem, bardzo rzadko się gubiła i np przeciągała na biegach. ale ogólnie pomijam to w cyklu użytkowania.
5,0
Układ jezdny
Super. świetnie amortyzował. W trybie sport bardzo fajnie usztywniał dając poczucie pewności w zakrętach.
5,0
Karoseria
Dla mnie śliczne auto. żadnych bubli nie zauważyłem.
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie wszystko ok.
5,0
Ergonomia
idealnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ując. Dodatkowo miałem fabryczne webasto wiec wszystko na najwyższym poziomie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mega pojemny, duży, rodzinny samochód.
4,0
Wyciszenie
Tu jedyny zauważalny problem. Auto nie miało podwójnych szyb i miało dach panoramiczny. Przy 160 było już głośno. ale tragedii nie było.No i trzeszcząca na nierównościach automatyczna roleta tylnego bagażnika. musiałem ją po prostu zwinąć wtedy było ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mnie osobiście wiele nie kosztował. Bardzo ekonomiczny jak na prawie dwutonowe auto z ponad 300 KM pod maską. Ale na trasie jadąc 180-200 średnia oscylowała mi w granicach 10l. Spokojnie jeżdżąc zgodnie z przepisami można zejść poniżej 7l. Serio. sprawdzałem na trasie 100 km, jadąc max 120. 6,4 - to oczywiście deko więcej niż producent pisze ale nadal to mega dobry wynik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Deko drogi to fakt. ale warty swojej ceny wg mnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka takich nietypowych. Kamera boczna (miałem system 360stopni) - wiązka się przerwała, zamek centralny w jednych drzwiach padł, 2x miech pneumatyczny z tyłu i ciekł jeden amortyzator przedni przy ok 100tys km. Tyle się nazbierało co uważam za przyzwoity wynik.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych

On - zużycie paliwa dla silnika 530d 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Touring