Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring

Krzysztof, 7 lat temu
Silnik 530d 245KM 180kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 182 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Touring 530d 245KM 180kW 2010-2011 - Oceń swoje auto
4,85
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Polecam każdemu,kto się waha.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : słaba jakość tapicerki skóżanej
4,0
Całokształt
Najlepsze auto jakie miałem do tej pory, w wyglądzie (zwłaszcza w środku i z tyłu )miedzy poprzednią generacją a serią F10/11 jest przepaść.Całe oświetlenie ledowe,dużo miejsca,duży bagażnik,otwierana z pilota tylna szyba, odradzam auta w tak zwanej full wersji(zwłaszcza jeśli trzeba za nie sporo dopłacić) większość tych gadżetów jest nie potrzebna a może generować koszty w przyszłości.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowity silnik bardzo dynamiczny , oszczędny a zarazem bardzo trwały,nic w nim nie naprawiałem. Jest to jeszcze ''stary'' motor na jednej turbinie bez wynalazków typu elektryczna pompa wody,elektronicznie sterowane ciśnienie oleju itp
5,0
Skrzynia biegów
8 biegowy automat ZF to jedyne słuszne rozwiązanie.Auto przy 156km/h ma 2000obr/min. Dzięki temu spokojnie można osiągnąć spalanie poniżej 6l/100km(spokojna jazda w trasie)
5,0
Układ jezdny
Bardzo trwały komfortowy (mam zwykłe wspomaganie,zwykłe amortyzatory,brak tylnych skrętnych kół) -myślę,że w kilkuletnim aucie jest to duży plus.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam,żadnych uwag.Auto jest duże,ale nie mam problemu z parkowaniem(czujnik parkowania mają bardzo przydatną wizualizację)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu (wreszcie nie trzeba dopłacać za uchwyty na kubki z przodu) podświetlane są wszystkie klamki(w środku i na zewnątrz,listwy ozdobne na drzwiach,kieszenie-jest to opcja -poznacie po chromowanych klamkach zewnętrznych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam klimę automatyczną podwójną (2x auto, 2xwentylator,2x regulacja stref nawiewu) szybkie grzanie zimą -jest nagrzewnica elektryczna,dobre chłodzenie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lubię prowadzić to auto ale równie przyjemnie siedzi się na tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
Auto jest bardzo dobrze wyciszone. Silnika praktycznie nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części są wysokie, -jednak przez te dwa lata widzę ,że spadają. Wraz z upływem czasu będzie jeszcze lepiej. Silnik jest praktycznie bez obsługowy, zawieszenie bardzo trwałe, nie ma koła 2 masowego,żarówek się nie wymienia -tylkoD1S (xenon ale to jest np w vectrze)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli kupiłbym nowe(cennik od 265000zł za golasa F11 530d) to nie dałbym takiej oceny,kupiłem używanego i jestem mega zadowolony
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem ,żadnych.Silnik,skrzynia, most, zawieszenie, hamulce,układ kierowniczy -żadnych awarii. (podkreślam auto bez aktywnego wspomagania,zwykłe amortyzatory,bez skrętnych kół)silnik 245KM na jednej turbinie -był też w e90LCI od 2010r.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.do 180000km żadnych -nie wiem co będzie później

On - zużycie paliwa dla silnika 530d 245KM 180kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Touring