Na auto przesiadłem się z VW Passat B7 2011 r a więc z klasy niżej i tak naprawdę z innej bajki. Zrobiłem tym autem 12000 km. Ogólnie rewelacja, jedyny jego minus to trochę mało miejsca z tyłu ale nie jest źle rodzina i koledzy się pomieszczą a mam 190 cm wzrostu i siedze wygodnie. Spalanie w moim przypadku 7,5 l/100km. Koszty przeglądu w ASO to 1.500 - 2.500 PLN więc drożej niż w przypadku VW (tam było 1.000). Samochód wcale nie musi jeździć na Run Flatach wystarczą wzmocnione choć zapasu nie ma jedynie uszczelniacz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dwie turbosprężarki powodują, że auto jest bardzo szybkie i nie brakuje mocy nawet stojąc przy 3 litrowych konkurentach.
4,0
Skrzynia biegów
Duży komfort choć nie jest tak szybka jak 2 sprzęgła ale daje radę.
5,0
Układ jezdny
Brak uwag reaguje świetnie ale dobra opcja to adaptacyjny układ jezdny.
5,0
Karoseria
Standard w motoryzacji niby super ale dziury od kamienii nic nie wytrzyma
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra z każdej strony
5,0
Ergonomia
Na wysokim poziomie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko w porządku, chociaż w poprzednich autach jak klikałem w klimie Auto to regulowało się kierunkiem i siła nadmuchu tutaj tylko kierunkiem. SIłe wybieramy jak nam pasuje ale nie jest to minus tylko jest inaczej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brakuje dosłownie kilku centymetrów do pełni szczęścia.
5,0
Wyciszenie
To będzie wasz najcichszy samochód gwarantuję
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Da się przeżyć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za nowy czterocylindrowe kombi zapłacisz za dużo ale za używane 4 letnie już w sam raz. Jakośc odpowiada cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 525d 218KM 160kW
[l/100km]