Samochód poza tym że świetnie wygląda,ma bardzo wygodne fotele,rozbudowane multimedia,nowoczesne wnętrze i dobry automat jest bardzo awaryjny.Dodatkowo zaskakuje częstotliwość wymiany części eksploatacyjnych np całe zawieszenie co 15-20 tys km ,tak samo w przypadku klocków,tarcz.. Jeśli chodzi o prowadzenie to moje poprzednie bmw e91 było o niebo lepsze,również w przypadku e91 te same części eksploatacyjne szybko się zużywały w stosunku do każdego poprzedniego auta które miałem ale bynajmniej elektronika i mechanika nie była tak niesamowicie awaryjna,świadczy o tym też raport dekra i TUV na którym bmw jest na 105 pozycji,niewiele niżej znajduje się Dacia Duster..
Wrażenia
3,0
Silnik
Wbrew pozorom nie jest cichy,do Lexusa GS drugiej czy trzeciej generacji sporo brakuje! Citroen C5 w hdi chodził lepiej.
4,0
Skrzynia biegów
Potrafi się zastanawiać.
3,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Naprawdę ładny samochód
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie OK
5,0
Ergonomia
Super
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet nieźle jak na diesla
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca
2,0
Wyciszenie
Auto tej klasy za te pieniądze... mogłoby być lepiej
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porażka
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość materiałów,blachy bardzo dobra,ale mechanika i elektronika to wielkie nieporozumienie w tej klasie..
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik po 93.000km był wymieniany
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW
[l/100km]