Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring

Zadowolony, 11 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Touring 520d 184KM 135kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Sylwetka auta jest rewelacyjna. Spalanie bardzo dobre do tego ten komfort. Zobaczymy jak przeżyje pierwsze przeglądy;)
5,0
Całokształt
Po przejeździe nawet 1000 km mam ochotę jechać dalej. Nie czuje zmęczenia a jazda sprawia ogromna przyjemność. Obsługa wnętrza prosta a funkcje i nawigacja profesjonalna to najwyższa półka . Bagażnik bez zastrzeżeń ,pojemny i do tego to banalnie proste rozkladanie siedzeń tylnej kanapy. Komfort,bezpieczeństwo,ekonomia to największe atuty tego dużego auta. Zresztą nie ma sie co dziwić skoro prawie wszystko przeniesiono do tej 5 ki z 7 ki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jestem pozytywnie zaskoczony tym silnikiem który przy 1,8 t radzi sobie całkiem nieźle . Oczywiście nie można marzyć tutaj o sportowej jeździe jednak jako spokojne rodzinne kombi radzi sobie bez najmniejszych problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Jako ze wcześniej używalem 7 biegowej skrzyni mercedesa to porównanie tej 8 biegowej skrzyni bmw wypada na korzyść auta z szachownica. Zmiana biegów prawie niezauwazalna. Skrzynia bardzo dobrze zgrana z silnikiem.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi sie bardzo dobrze ale przy większych predkosciach i wietrze trzeba trochę pilnować.
Komfort
3,0
Widoczność
Z tym trochę gorzej,ale dla tego powinno sie brać dodatkowo pomoc przy parkowaniu,jeśli można to i kamerke. Wtedy problem z głowy. Można sie jednak przyzwyczaić ale należy unikać małych przestrzeni do parkowania. W czasie jazdy warto zainwestować w system ostrzegawczy zmiany pasa ruchu.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadowalające. Naprawdę nie można sie niczego doczepic.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu rewelacyjna. Miejsca bardzo dużo. Fakt ze dopiero po paru set kilometrach ustawilem siedzenie tak by pasowało idealnie. Miejsca jednak obojętnie jak sie siada dużo.
5,0
Wyciszenie
Cisza jak w sypialni. Silnika nie słychać,nawet przy minusowych temperaturach. Na autostradzie słychać tylko szum opon ale nie na każdej nawierzchni.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj kolejne dobre doświadczenie. Napewno daleko do średnich podanych przez producenta ale jak na ciężar i wielkość auta rewelacja. Na autostradzie nie przekraczając 140 km/h do 6 l, przy szybszej jeździe do 8l. Po mieście nie przekroczylem 7,2l co mnie najbardziej zaskoczyło. Jadąc bardzo spokojnie poza miastem nie przekraczając 100km/h spalanie lekko ponad 5l.Ogolnie przy pełnym zbiorniku spokojnie robię ponad 1000 km co mnie bardzo zadawala. Przeglądy jeszcze przedemna. Pozyjemy,zobaczymy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena oczywiście wysoka,jednak porównywalna do A 6 czy E klasy. Jednak to kwestia gustu co sie wybierze. Emocje jak dla mnie większe w f11. Moje liczenie jest takie.: Kupując samochód za 50 tys i sprzedając je za 8 lat dostanę jeszcze swoją cenę. Kupując samochód za 25 tys i sprzedając je za 8 lat nie dostanę prawie nic. Więc za przyjemność jazdy warto dać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukac,narazie bez najmniejszego drobiazgu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez usterek. Jedynie co mnie trochę drażni to bardzo szybkie zużycie tylnich klocków hamulcowych. W porównaniu do przednich to różnica 30 tys km. Maksymalnie 40 tys km to za mało jak na takie auto. Podobno wymiana klocków to ok.350€ Zaznaczam ze nie hamuje przesadnie i za dużo. Podobno to jakaś wada konstrukcyjna w modelach f10,11

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 F10-F11 Touring