Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting

Adam, 5 lat temu
Silnik 535d 313KM 230kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 535d 313KM 230kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto kupiłem w salonie BMW jako Premium Selection i przejechałem nim ponad 100 tys km. Zawieszenie jest zbyt miękkie - samochodem strasznie buja. Dużo drobnych usterek - cztery razy robiłem regenerację napędu xDrive, każda po 3 tys złotych - znany problem zbyt małej powierzchni tarcz w sprzęgle wielopłytkowym. Szybko zużywające się przeguby (koszt naprawy 1 strony na zamienniku ponad 1000 zł). Auto bardzo słabo wyciszone - nie ma porównania do Audi A6 z podobnego rocznika. Poza tym bardzo dobry silnik i skrzynia biegów. Rewelacyjny system rozrywki i nawigacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 535d 313KM 230kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting