Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting

piterus, 8 lat temu
Silnik 535d 313KM 230kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 34 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 535d 313KM 230kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Duży komfort mimo opon Run On Flat.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Wyciek AdBlue na zakrętach. Serwis nie umie tego naprawić.
4,0
Całokształt
Mocny diesel. Ciche, praktyczne nadwozie kombi z zawieszeniem Adaptive Drive - duży komfort i stabilność. Jedno z najlepszych aut na autostrady dla rodziny. Minus za nadwagę 2t+ to ciut za dużo. I za cenę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy spokojnej jeździe czuć, że jedziemy dieslem, mimo R6. Dociśnięte - ładnie brzmi, głośniej niz 30d ale przyjemnie. Szybka reakcja na gaz - jak na diesla. Optymalny silnik do 5, X5 i większych, jeśli robimy dużo km w trasie. Szkoda ze diesel ;)
5,0
Skrzynia biegów
Mimo, że nie jest to tzw. sportowa skrzynia - jest szybka, intuicyjna w sterowaniu nogą, płynnie zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie adaptive drive: brak przechyłów; poręczność dużej limuzyny w trybach Sport, komfort poduszkowca w trybie Comfort+. Zwinność cierpi z powodu dużej masy.
Komfort
4,0
Widoczność
W wyższym nadwoziu typu X byłaby lepsza widoczność. Za to siedzimy nisko. Duży szklany dach to przyjemne widoki na niebo dla pasażerów.
5,0
Ergonomia
Ocena subiektywna. Dla mnie super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze. Przydatny nawiew foteli.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę. Fotele komfortowe są bardzo wygodne, ale zabierają sporo miejsca na nogi pasażerom z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Cicho przy dużych prędkościach. Także z odsłoniętym (ale zamkniętym) szklanym dachem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z jednej strony - spore spalanie mocnego diesla, kupa drogich w naprawie gadżetów, które mogą się popsuć. Z drugiej - dostępne pakiety serwisowe w relatywnie rozsądnych cenach, na wiele lat od zakupu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Absurdalna cena nowych aut. Duży spadek wartości w 1 roku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szczegóły poniżej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie na poważne usterki.

On - zużycie paliwa dla silnika 535d 313KM 230kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting