Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting

Piotr_31, 4 lata temu
Silnik 525d 218KM 160kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 525d 218KM 160kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
3,93
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jakość wykończenia, zabezpieczenie podwozia, bogate wyposażenie (elektryczne kurtyny, domykanie drzwi, bez kluczykowy system, automat zmiany świateł, head -up itp).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Kultura pracy silnika 2l- głośny, trzęsie zagłówkami na postoju w Xdrive. Silnik 3l to zupełnie inna bajka.
3,0
Całokształt
Samochód super dla tych co mają kasę i nie straszne im wydać 10 tys. zł/rocznie na jego utrzymanie. Gdybym kupował w przyszłości to z silnikiem diesla ale 3l.
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny, kultura pracy jak traktor. Pomimo zawieszenia silnika na poduszkach (silnik dosłownie pływa w komorze) z uwagi na usztywnienie napędem Xdrive trzęsie na postoju zagłówkami siedzeń - nie do zaakceptowania w tej klasie i samochodu. jak już to z silnikiem 3l. Spalanie OK przy mocy 218kM i masie pojazdu ok 1800kg - około 8,5 l/100 km.
5,0
Skrzynia biegów
Super - jeden z mocniejszych elementów BMW
5,0
Układ jezdny
Super - bez zastrzeżeń, auto prowadzi się pewnie i precyzyjnie przy każdej prędkości.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń. Ładna sylwetka. Samochód ciężki - dodatkowo z Xdrive waży ponad 1800kg - nawet 218KM nie ma co robić z taką gablotą.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra ale nie rewelacyjna. Opinia bez kamery cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bez przesady przyciskologii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa wydajnie i szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na zewnątrz auto robi wrażenie dużo większego niż w środku. Wystarczające nawet dla kierowcy ponad 180 cm wzrostu - niestety wtedy pasażer z tyłu ma miejsce na nogi tyle o ile.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety najsłabszy punkt składanki to koszty eksploatacji pojazdu. W moim przypadku 3 lata eksploatacji = 20 tys. zł bez kosztów paliwa oczywiście.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli kogoś stać czemu nie. Gdyby nie brać pod uwagę kosztów utrzymania samochodu tylko koszt zakupu to jak najbardziej tak.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sporo drobiazgów - niestety usunięcie ich w serwisie BMW idzie w tys. zł.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód nigdy nie zawiódł na drodze. Prawdopodobnie z uwagi na dobrą profilaktykę i kosztowny serwis.

On - zużycie paliwa dla silnika 525d 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting