Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting

radek, 5 lat temu
Silnik 520d 190KM 140kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 162 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,71
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Po podniesieniu mocy do 225 KM można powiedzieć że teraz to naprawdę jedzie w porównaniu do oryginalnej mocy 186 KM ( powinno być 190 KM ale hamownia pokazała co innego ) . Cichy wręcz bardzo cichy . Spalanie przy x-drive nie całe 10 litrów ropki .
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy , kulturalny . Rozrząd po faceliftingu czyli nie powinno być problemów . Adblue , według opini wielu ludzi znających się na marce nie ma problemów z DPF-em podczas użytkowania w mieście
5,0
Skrzynia biegów
ZF = rewelacja
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry . W zimę 17 cali w lato 19 cali i nie czuć różnicy . Zawieszenie fenomenalnie niweluje nierówności . Jedynie podczas przejazdu przez tory kolejowe czuć sztywność nadwozia
4,0
Karoseria
Czarny kolor podatny na odpryski i zarysowania . Szczególnie przedni zderzak i maska
Komfort
5,0
Widoczność
Kamea cofania lub widok z lotu ptaka czyli 360 stopni powoduje że krawężniki nie straszne , wszystko widać z góry bardzo wyraźnie
5,0
Ergonomia
Standartowo w BMW wszystko pod ręką , i-drive w obsłudze rewelacja
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylowane fotele to jest to !!!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na gabaryty auta to przestrzeń z przodu szczególnie po stronie pasażera to może nie katastrofa ale jest po prostu ciasno . Z tyłu jest ok o ile nikt wysoki nie siedzi z przodu
5,0
Wyciszenie
Cichuteńko . Podczas jazdy totalna cisza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po roku użytkowania ciężko określić . Dwie opony z przodu po 900 pln , wymiana oleju w automacie , skrzyni rozdzielczej x-drive plus podniesienie mocy 3500 pln
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem trzylatka jeszcze na gwarancji fabrycznej w salonie BMW za 85 tyś pln czyli baaardzo tanio ( trzy lata wcześniej kosztował ok 310 tyś jako nowy . Utrata wartości jak dla mnie kosmos )
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na gwarancji wymiana turbo , tylnego zawieszenia czyli poduszek wraz z kompresorem ( uważam że gdyby nie gwarancja to były to poważne usterki )

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting