Zawieszenie
: auto ściąga, mało zywotne zawieszenie
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik słynnie z dobrych parametrów, ladnie brzmi .
3,0
Skrzynia biegów
Awaria skrzyni na trasie unieruchomiła samochód = laweta. na szczęscie pomogło auto zastepcze które dostałem po 3. godzinach.
4,0
Układ jezdny
Dobry +
Komfort
3,0
Widoczność
Słabo, do tyłu bardzo słabo.
3,0
Ergonomia
Jak na marke premium w stosunku do Audi wypada niestety słabo. NIby wszystko na swoim miejscu .
Plastiki skrzypią, uchwyt do otwierania drzwi skrzypi mi okropnie. Drzwi nie były rozbierane przedtem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto miało awarie kompresora klimy. Kosztowna wymiana. Samochód długo się nagrzewa w zimę, na krótkie trasy odpada.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie auto - tragedia. W moim poprzednim Audi a6 było dużo więcej miesca, szczególnie dla pasażerów z tyłu. Bagażnik nieustawny i do tego skromny. W porównaniu z E-klasą i Audi A6 wypada najgorzej.
4,0
Wyciszenie
Całkiem nieźle. Przy dużej prędkości również
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Skrzynia biegów, zawieszenie i hamulce pochłoneły przez 2 lata 11 tys zł. trochę za dużo.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiące elementy w drzwiach doprowadzają mnie do szału. Stary Ford Mondeo wypada tutaj podobnie. Czujniki parkowania wymieniane 2 razy, auto ściąga na prawo mimo ustawiania geometrii(auto bezwypadkowe) po jakims czasie usterka wraca.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria skrzyni biegów - koszt 6 tys zł, awaria turbo, awaria kompresora klimy, . trochę tego za dużo
On
- zużycie paliwa dla silnika 530d 245KM 180kW
[l/100km]