Polecam ten samochód wszystkim fanom motoryzacji i nie tylko!!! auto najlepsze w swojej klasie przymierzałem się do A6 C7 Eklasy Jaguara XFa.
5tka f10 rozjeżdża konkurencję pod każdym względem jakość wykonania precyzja, prowadzenie, wygląd ponadczasowy trwałość!!! tak trwałość!!! bo mój rozrząd wymieniłem profilaktycznie 190tys choć mechanik od BMW stwierdził że był w bardzo dobrym stanie mówił że w f10 problem głównie występował w pierwszej serii do produkcji z 03.2011r po tej dacie już jest ponoć inny materiał zastosowany. koszt wymiany 3800zł i spokój na kolejne 200tys po za tym auto kompletnie pozbawione wad. wydatek na szczęście zwraca się w paliwie bo przy normalnej jeździe w granicach 8L/100km w cyklu mieszanym. a w trasie nawet 6l/100km.
Wybrałem 520d choć mogłem kupić 3.0d ale nie żałuję bo przeważyła ekonomia zdecydowanie niższe koszta eksploatacji oleje hamulce spalanie po za tym n57 nie dajćie się zwieść to już nie ten sam silnik co e 60 530d także ma ten sam kłopot z rozrządem. a co do 2.0 184KM to naprawdę daje radę. klapa tylna lepiej unikać otwierania z głową nad nią bo to katapulta mała nawigacja denerwuję a skrzynia tylko automat nie polecam manualnej bo odbiera komfort z jazdy i prestiż po za tym automat to najlepsza skrzynia na rynku ZF 8hp
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo żwawy Pamiętać o wymianie rozrządu dla przezornych przy 200tys a oszczędnych na maksa kiedy pojawi się charakterystyczne szuranie przy odpalaniu i na wolnych obrotach nie da się pomylić
5,0
Skrzynia biegów
tylko automat
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
auto z aluminium lekkie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
audi się chowa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW
[l/100km]