Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

narcyz_dudek, 4 lata temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,71
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : odpornośc na korozję
Inne : przestronnośc wnętrza
5,0
Całokształt
Pora zmienić auto, ale jak się rozstać skoro konkurencja zawsze w czymś ustępuje. Jest problem. To moje 8 auto każdym jeździłem conajmniej 2 lata. 3 z kolei BMW tej serii. Szczerze polecam egzemplarze ze sprawdzonym przebiegiem i regularnie serwisowane. Odwdzięczą sie niezawodnością idobrymi osiągami.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczająca moc by sprawnie w mieście zostawiać konkurentów za plecami i komfortowo w dużym tempie pokonywac autostradowe kilometry. Jeżdże nim od 170 000 km i stale jestem straszony rozrządem. Po 200 tys się poddałem i wymieniłem, choc nie słyszałem żadnych dolegliwości. Być może tajemnica jest regularna wymiana oleju co 20 a nie jak producent podaje 30 tys km. Zużycie ok 6,5 l średnio. Ująłem gwiazdkę wyłacznie za sprawą ww legendy o rozrządzie. (2700 pln wymiana)
5,0
Skrzynia biegów
zmiana aksamitnie i niemal niezauważalnie. Różnica pomiędzy trybami pracy (sport comfort) odczuwalan głownie w obrotach mniej szybkości zmian
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze zestrojony, odczuwalna zmiana przy trybach comfort i sport. porównując z Mercedesem, sest twardziej i precyzyjniej
5,0
Karoseria
żadnych sladó korozji mimo przebiegu i 8 lat zycia na polskich drogach. Piękna stylistyka, nie starzeje sie w tempie kalendarza. Czasem warto sobie spojrzeć z zewnątrz, by przypomnieć za co się kocha piątą serię
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze przód i boki, słabo z tyłu. Wysoko poprowadzona linia bagażnika zasąłnai sporo przeszkód, szczególnie tych niższych, zatem szczególna czujnośc przy cofaniu. Kamerka robi robotę.
5,0
Ergonomia
Obszerne wygodne wnętrze. Ustawienie foteli genialne, duze zakresy regulacji. Słabiej wypada zajmowanie i opuszczanie miejsc z tyłu, szczególnie kobietom o niższym wzroście z uwagi na krawędź boczną kanapy i otworu wejściowego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima zimą potrzebuje ok 10 min jazdy. Latem jest lepiej. Wydajność wystarczająca. Klima strefowa działą, bez zarzutu, pasażerowie z tyłu także maja 3 nawiewy co zapewnia im komfort porównywalny z kierowcą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie poczuje się niedowartościowany. Przestrzeńw szerz i w zdłuż pod dostatkiem (mam 184 cm)
4,0
Wyciszenie
Przyjemnie mruczy dizel, ale to nie to samo co w mercedesie czy lexusie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena serwisu i przeglądó rekompensowana jest bezawaryjnością i zaufaniem do niej Zużycie dizla dla mnie rewelacja w trasie do Austri zszedł do 5 l. Nie przekroczył 6,8, średnio 6,5
4,0
Stosunek jakość/cena
wysokiej jakości materiały, są też przekleństwem marek premium, a to za sprawą oferentó secend hand. Odjęcie 100 a nawet 200 tys km dla użytkowników aut włoskich czy francuskich będzie niezauważalane. {Pierwszym skutecznym syndromem zużycia jest uchwyt drzwi kierowcy od wewnątrz, jest wyścielony gumą, która po 200 kkm zaczęłą się wykruszać,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych drobiazgów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna