Silnik
: Niby 2.0d ale przeniesienie mocy i uklad napedowy wraz z automatem 8 biegowym daja rade bardzo fajnie poruszac sie tym autrm.
5,0
Całokształt
Mimo kilku usterek typu łapki mocujace wtrysk czy np.zmiana turbo,nic aie nie dzieje,wymieniony plyn w skrzyni przy tym przebiegu dopiero i dalej ZF jezdzi jak nowa,turbo do regeneracji ale przy tym przebiegu to chyba norma,ogolne wrazenia bardzo pozytywne póki co.Auto spala troche wiecej niz w testach bo miasto okolo 9l a trasa okolo 6 przy 200km na godzine ale auto ma prawie 2 tony wagi wiec czego sie spodziewac.BMW mozna kochac i nienawidzic,buda pond czasowa,środek tym bardziej,wiem ze nowe maja lepiej ale na ten rocznik nie ma do czego sie przyczepic,mam nadzieje na nastepne 280000km w tym aucie.P.S po regeneracji turbo od 0 do 100 7.2s takze bardzo jestem zadowolony,zapierdala jak trzeba,goraco polecam.Piona
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to auto dla ludzi z niskimi zasobami,nie psuje sie ale jak juz cos sie sypnie to kosztuje krocie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW
[l/100km]