Karoseria
: Zarówno wygląd jak i wnętrze, które pozytywnie nastraja i zachęca do odbywania długich podróży.
5,0
Całokształt
Przyznam, że nie wiem skąd negatywne opinie na temat tego samochodu i silnika. Natłukłem już ponad 230 tys. bez specjalnego opiekowania się autem i jedyną awarią jaką miałem to wyłączenie się podświetlenia zegarów po jeździe w ulewnym deszczu (następnego dnia już wszystko działało). Poprzednie samochody sprzedawałem nim dobiły do 150 tys. ale ten spisuje się tak znakomicie i daje tyle przyjemności, że nawet nie myślę o sprzedaży.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bez żadnych problemów. 233 tys. przebiegu, rozrząd nie ruszany. Jedyne co wymieniałem to poduszki silnika przy przebiegu 170 tys. Przydałoby się więcej mocy, bardzo niskie spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Znakomita. Pracuje bardzo komfortowo i zdecydowanie, nie ma gwałtownych zasprzęgleń a niskich biegach znanych z dwusprzęgłówek.
4,0
Układ jezdny
Raczej komfortowy niż sportowy.
5,0
Karoseria
Mimo 8 lat nadal wygląda świeżo i atrakcyjnie, jak dla mnie jest lepsza od obecnego modelu G
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag. Widać co trzeba. Dobry kształt lusterek bocznych i znakomite działanie czujników parkowania - szybkie i precyzyjne, w innych markach różnie z tym bywa.
5,0
Ergonomia
Doskonała, wszystko jest znakomicie dopracowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jedna z mocniejszych stron tego samochodu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wspomniane wyłączenie podświetlenia i wymiana poduszek silnika, jednak to drugie przy dieslu traktuję jako normalnie zużywający się materiał eksploatacyjny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW
[l/100km]