Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Kamil, 6 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 204 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
2,86
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
2,0
Całokształt
Przecietniak
Wrażenia
1,0
Silnik
wymiany DPF w każdym samochodzie (8000zł zapomnijcie o zamienniku, chyba że chcecie go sprzedać). Silnik N47 2,0D to trzeba mieć na uwadze wymianę rozrządu (ASO 10,000zł). Wahacze przednie wymienia się regularnie, regularnie też cieknie z tylnego mostu, skrzyni biegów, silnika. Zwykły mechanik z tym autem sobie nie poradzi, chyba że wymianę klocków trzeba zrobić. Pracuję w ASO BMW i wiem co mówię.
1,0
Skrzynia biegów
Liczne wycieki: miska skrzyni, uszczelniacz konvertera
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto ciasne, E klasa w porównaniu z 5-er to dramat
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna