Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

narek, 7 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przestrzeń, po przesiadce z E60, gdzie było świetnie tu okazało się jeszcze lepiej.
5,0
Całokształt
Auto dla mnie bez wad. To kolejne po E60 BMW w domu. Nie przypadkowo kłopit wygrał w kilku prestiżowych konkursach, jako najpiękniejszy. Umiar, klasa, osiągi i niezawodność sprawiają, że dziś mam poważny problem czy i jakie inne auto mogłoby być następne. Podejrzewam,że negatywne opinie pochdzą od pechowców kupującch autoo prawdziwym przebiegu kilkaset tysięcy km większym od deklarowanego. Bardzo przestronnie, Bardzo oszczędnie 6,5 l.100 km. bardzo prestiżowo. Przejechałem dotychczas 110 000 km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak jakichkolwiek oznak zużycia lub niedomagania.
5,0
Skrzynia biegów
aksamitna, inteligentna, oszczędna. Posiadam wariant ze zmienną charakterystyką (ryb sport/comfort/eco)
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny
Komfort
5,0
Widoczność
seryjny parktronic lub kamera sprawiają, że parkowanie staje się dokładne jak w aptece, duże lustra zmieniające kąt wraz z włączeniem wstecznego, duże okna, lepiej się nie da.
4,0
Ergonomia
Kierowca - jak na sofie przy wykwintnym kredensie, wszystko pod ręką. Pasażer z przodu - komfortowe fotele potrafią zaabsorbować swoimi silniczkami jak karuzela w lunaparku. Pasażer z tyłu - b wygodnie i przestronnie,, ale osoby z nieco mniejszym wzrostem mają kłopot z okraczeniem nadkola przy wsiadaniu i wysiadaniu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podgrzewane fotele i vebasto zamykają temat zimy, strefowa klimatyzacja latem w sporadycznych, ale zdarzających się tropikach wymaga 2 min cierpliwości.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepiej może być tylko w super limuzynach wersji Long.
3,0
Wyciszenie
W dizlu silnik jest słyszalny, ale nie uciążliwy. Audio - w serii słabe, za to po doinwestowaniu ok 3 kzł w profesjonalnym salonie, można zamienić kabinę w salę koncertową. Wzmacniacze, twitery w słupkach i subwoorfer.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis co 30 tys, oszczędny silnik i brak usterek. Używam tylko paliw premium bez biododatków.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto zakupione w Austrii, wraz z kosztami cła i podatków okazało się tańsze o blisko 30% niż u dilera, ponadto w tamtym kraju podrabianie przebiegów kończy się więzieniem. W efekcie muszę dać wyską ocenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było okazji na opis lub jkiekolwiek wrażenia z doznanych usterrek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna