Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

ROBERT, 12 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
3,00
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
auto jest przeciętne silnik 2.0 to straszna pomyłka do tego auta moja decyzja kupna tego auta była taka ze kolega miał 5 3,0 myślałem ze nowszy model bedzie jechał tak samo i tu się pomylilem kupna żałuje auto 2011 a gorzej sie prowadzi jak 2007 sprzedaje ja i kupuje 3.0 rozmawiealem z kolego który pracuje w BMW NAWET 2,0 SKŁADANE SĄ Z GORSZYCH MATERIAŁÓW A JAK BYM KUPIŁ M TO BYM BYŁ SZCZESLIWY
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
UKLAD JEZDNY BMW 2011 2,0 JEST GORSZY JAK 3,0 ZAWIESZENIE SZYBCIEJ SIE ROZPADA I W ZAKRĘTACH GORZEJ SIE PROWADZI
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
BMW 2011 2,0 JEST DUŻO GŁOSNIE JAK SIE LECI 180KM JAK W 3,0 W 2,0 PRZEGRZEWA SIE MOTOR A ZEGARY TEGO NIE POKAZUJĄ
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
JAK BMW TO TYLKO 3,0 L 2008 2009r M TO JEST FURA KLASA I STYL I ROZSĄDNE PIENIĄDZE 90tys MOŻNA FAJNĄ KUPIC
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna