Układ elektryczny
: Intuicyjne sterowanie całą elektroniką w aucie
3,0
Całokształt
Gdyby nie fotele z przodu byłoby dobrze a tak jest przeciętnie żeby nie powiedzieć źle
Wrażenia
4,0
Silnik
Trudno ocenić daje radę ale szału nie ma, spalenie wg mnie przy tej mocy też trochę za duże
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia bardzo płynnie działa nie czuć w ogóle zmiany biegów, manetki przy kierownicy bardzo pomagają przy wyprzedzaniu
4,0
Układ jezdny
szału nie ma źle też nie jest chociaż już w 525 z napędem na 4 koła jest bardzo dobrze, ale ta różnica w cenie
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze wszechobecne czujniki bardzo pomagają
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, w zależności od wersji wyposażeniowej, przydatne kamery cofania, nie we wszystkich modelach, uwaga na nawigację fabryczną z Warszawy do Torunia potrafi wyznaczyć trasę przez Łódź
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma się do czego przyczepić, aczkolwiek na najwyższym biegu (usuwanie pary z przedniej szyby) nawet w lagunie II było ciszej
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie wiem dla kogo zostały zaprojektowane fotele w tym aucie ale chyba nie dla normalnych ludzi, po przejechaniu 200km ból nóg jest nie do wytrzymania, nie tylko moja opinia ale też reszty (5) kierowców korzystających z tego auta, brak możliwości regulacji boków to jakieś nieporozumienie nawet w wersji 525 z napędem na 4 koła jest to samo w samochodzie za 300tys to jakieś nieporozumienie. Gaśnica instalowana pod nogami kierowcy to też nie najlepszy pomysł.
4,0
Wyciszenie
jest lepiej niż w Volvo S80 ale tam miałem silnik 4,4l V8 i jego mruczenie było bardzo miłe dla ucha
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mogłoby być lepiej silniki diesla nie zależnie od wersji palą średnio 7l ropy
2,0
Stosunek jakość/cena
zdecydowanie za drogi, 50%ceny to 3 literki na masce auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trudno ocenić za mały przebieg
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trudno ocenić za mały przebieg
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW
[l/100km]